Napisano 2 Marzec 20178 l Postać zrobiona na challenge Cubebrush. 90% skończone (TAK, wiem że jest lusterko na teksturze napierśnika). Dla tych z Was którzy nie znają challengu- trzeba było stworzyć koncept dowolnego bohatera- everything goes, ludzie, maszyny, duchy, zwierzęta- byle był to jednoznaczny hero- i potem jego model. Nie miał być realtime- ale że dla mnie jest to najwygodniejszy sposób pokazywania modelu zredukowałem poly do poziomu na którym można go tak oglądać. Normalnie, do gry, pewnie zszedłbym z poligonami do połowy tego co jest ale tu po prostu nie było takiej potrzeby. Tu jest model w Sketchfabie- powinno dać się oglądać bez pluginów https://skfb.ly/66qRO Będe bardzo wdzięczny za komentarze- na "obcych" forach input jest właściwie żaden, trudno się uczyć kiedy nikt nic nie mówi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto