Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam fasad臋 do wyrze藕bienia. Nie wiem czy wystarczaj膮cy jest ten model low-poly, aby uzyska膰 w Zbrushu kamienn膮 艣cian臋 w full dobrej jako艣ci. Pragn膮艂bym ponadto wyrenderowa膰 to w Vrayu. Pytanie moje jest w jakiej kolejno艣ci to wszystko robi膰: Czy unwrapowa膰 najpierw, czy od razu wyd艂ubywa膰 fugi w tym monolicie na wz贸r skalnych blok贸w, a p贸藕niej zdj膮膰 normal map臋 (how?). Czy ilo艣膰 informacji wyciosanych w zbrushu nie po艂o偶y mi p贸藕niejszej sceny?? Z g贸ry dzi臋kuj臋 za wszelkie wskaz贸wki.

  • Odpowiedzi 2
  • Wy艣wietle艅 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie lepiej rozbi膰 na cz臋艣ci? 艁uki osobno, 艣ciany osobno. B臋dzie wygodniej sculptowa膰, teksturowa膰 i generalnie obrabia膰 scen臋.

I wydaje mi si臋 偶e Zbrush nie przepada za tr贸jk膮tami, ale to mo偶e niech jaki艣 spec si臋 wypowie.

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki Ania - poszed艂em za rad膮 i wygl膮da to tak. Jak zrozumia艂em powinienem oddzielnie eksportowa膰 te elementy i je rze藕bi膰, natomiast pogubi艂em si臋 w tutorialach i nie wiem jak wypalenie tekstur z takich element贸w w Zbrushu idzie w parze z p贸藕niejszym unwrapowaniem w maxie... Poj臋cie Unwrap jeszcze jest mi obce dlatego prosz臋 o 艂opatologiczne wyja艣nienie metodologii. Mo偶e jaki艣 tutorial polecacie?

A nie lepiej rozbi膰 na cz臋艣ci? 艁uki osobno, 艣ciany osobno. B臋dzie wygodniej sculptowa膰, teksturowa膰 i generalnie obrabia膰 scen臋.

I wydaje mi si臋 偶e Zbrush nie przepada za tr贸jk膮tami, ale to mo偶e niech jaki艣 spec si臋 wypowie.

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci