Mikex Napisano 3 Kwiecień 2017 Napisano 3 Kwiecień 2017 Witam, Mam fasadę do wyrzeźbienia. Nie wiem czy wystarczający jest ten model low-poly, aby uzyskać w Zbrushu kamienną ścianę w full dobrej jakości. Pragnąłbym ponadto wyrenderować to w Vrayu. Pytanie moje jest w jakiej kolejności to wszystko robić: Czy unwrapować najpierw, czy od razu wydłubywać fugi w tym monolicie na wzór skalnych bloków, a później zdjąć normal mapę (how?). Czy ilość informacji wyciosanych w zbrushu nie położy mi późniejszej sceny?? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Ania Napisano 3 Kwiecień 2017 Napisano 3 Kwiecień 2017 A nie lepiej rozbić na części? Łuki osobno, ściany osobno. Będzie wygodniej sculptować, teksturować i generalnie obrabiać scenę. I wydaje mi się że Zbrush nie przepada za trójkątami, ale to może niech jakiś spec się wypowie.
Mikex Napisano 5 Kwiecień 2017 Autor Napisano 5 Kwiecień 2017 Dzięki Ania - poszedłem za radą i wygląda to tak. Jak zrozumiałem powinienem oddzielnie eksportować te elementy i je rzeźbić, natomiast pogubiłem się w tutorialach i nie wiem jak wypalenie tekstur z takich elementów w Zbrushu idzie w parze z późniejszym unwrapowaniem w maxie... Pojęcie Unwrap jeszcze jest mi obce dlatego proszę o łopatologiczne wyjaśnienie metodologii. Może jakiś tutorial polecacie? A nie lepiej rozbić na części? Łuki osobno, ściany osobno. Będzie wygodniej sculptować, teksturować i generalnie obrabiać scenę. I wydaje mi się że Zbrush nie przepada za trójkątami, ale to może niech jakiś spec się wypowie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się