Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam fasadę do wyrzeźbienia. Nie wiem czy wystarczający jest ten model low-poly, aby uzyskać w Zbrushu kamienną ścianę w full dobrej jakości. Pragnąłbym ponadto wyrenderować to w Vrayu. Pytanie moje jest w jakiej kolejności to wszystko robić: Czy unwrapować najpierw, czy od razu wydłubywać fugi w tym monolicie na wzór skalnych bloków, a później zdjąć normal mapę (how?). Czy ilość informacji wyciosanych w zbrushu nie położy mi późniejszej sceny?? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie lepiej rozbić na części? Łuki osobno, ściany osobno. Będzie wygodniej sculptować, teksturować i generalnie obrabiać scenę.

I wydaje mi się że Zbrush nie przepada za trójkątami, ale to może niech jakiś spec się wypowie.

Napisano

Dzięki Ania - poszedłem za radą i wygląda to tak. Jak zrozumiałem powinienem oddzielnie eksportować te elementy i je rzeźbić, natomiast pogubiłem się w tutorialach i nie wiem jak wypalenie tekstur z takich elementów w Zbrushu idzie w parze z późniejszym unwrapowaniem w maxie... Pojęcie Unwrap jeszcze jest mi obce dlatego proszę o łopatologiczne wyjaśnienie metodologii. Może jakiś tutorial polecacie?

 

A nie lepiej rozbić na części? Łuki osobno, ściany osobno. Będzie wygodniej sculptować, teksturować i generalnie obrabiać scenę.

I wydaje mi się że Zbrush nie przepada za trójkątami, ale to może niech jakiś spec się wypowie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności