Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam fasadę do wyrzeźbienia. Nie wiem czy wystarczający jest ten model low-poly, aby uzyskać w Zbrushu kamienną ścianę w full dobrej jakości. Pragnąłbym ponadto wyrenderować to w Vrayu. Pytanie moje jest w jakiej kolejności to wszystko robić: Czy unwrapować najpierw, czy od razu wydłubywać fugi w tym monolicie na wzór skalnych bloków, a później zdjąć normal mapę (how?). Czy ilość informacji wyciosanych w zbrushu nie położy mi późniejszej sceny?? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie lepiej rozbić na części? Łuki osobno, ściany osobno. Będzie wygodniej sculptować, teksturować i generalnie obrabiać scenę.

I wydaje mi się że Zbrush nie przepada za trójkątami, ale to może niech jakiś spec się wypowie.

Napisano
  • Autor

Dzięki Ania - poszedłem za radą i wygląda to tak. Jak zrozumiałem powinienem oddzielnie eksportować te elementy i je rzeźbić, natomiast pogubiłem się w tutorialach i nie wiem jak wypalenie tekstur z takich elementów w Zbrushu idzie w parze z późniejszym unwrapowaniem w maxie... Pojęcie Unwrap jeszcze jest mi obce dlatego proszę o łopatologiczne wyjaśnienie metodologii. Może jakiś tutorial polecacie?

 

A nie lepiej rozbić na części? Łuki osobno, ściany osobno. Będzie wygodniej sculptować, teksturować i generalnie obrabiać scenę.

I wydaje mi się że Zbrush nie przepada za trójkątami, ale to może niech jakiś spec się wypowie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności