Skocz do zawartości

Dodawanie gotowych animacji do istniejącego rigu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Poszukuje informacji jak powstaje taka animacja, ale tak bardziej w profesjonalnym podejściu. O co mi chodzi, praktycznie w każdym filmie czy grze, w filmach making off można widzieć że pierwsze animacje sa na takich prostych modelach, czesto nawet bez połączeń siatki w stawach.

 

Zakładam że kiedy animatorzy robią taka animacje, wtedy graficy dopiero robią albo kończą finalny model, bo oba działy działają tylko na tej bazowej wersji która została zatwierdzona. Takie podejście na pewno przyspiesza praca. Potem gotowy model na pewno trzeba podpiąć pod szkielet i zrobić "skin". Zakładam że odbywa sie to tez na osbnym pliku a postać jest w pozie litery T. i mam taki plik z modelem zrigowanym i skinowanym. I chce ten model podłożyć pod animacje która mam w innym pliku, powiedzmy jest tam już wszystko gotowe, tylko trzeba finalne modele.

 

Przykładowo unreal w markecie udostępnia same animacje które można dodać do każdej postaci która wykorzystuje unreal rig.

Ale co jeśli korzystam z morfera w maxie w celu mimiki twarzy lub czegoś innego

 

Jak to sie odbywa w przypadku ruchów ciała i mimiki twarzy.

Korzystam z 3d studio i blendera. Wiem że biped w maxie ma tam coś takiego jak wczytywanie, ale bardziej mnie interesują kości.

nie wzgardzę poradami do żadnego softu

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności