Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej! Chciałam Was prosić o radę. Robię projekt wnętrz sporej hali no i wszystko byłoby fajnie ale scena ma już prawie 50 000 0000 poligonów.. kiedyś miałam podobny problem to ktoś z Was doradzał mi z XRefem albo z konwertowaniem na proxy.

Oczywiście róże powtarzalne elementy są już przekonwertowane, tylko jest to dla mnie troche tez utrudnienie, bo z tego co mi się wydaje to nie mogę już chyba potem tych elementów edytować jakoś. To samo tyczy się chyba XRef .. czy da się to edytować potem ? Jest jeszcze jakiś sposób żeby uratować tą moją przeogromną scenę od tej liczby poligonów ? Bo przy wnętrzach zawsze dochodzi dużo różnych elementów... i one przeciążają potem

 

Z góry wielkie dzięki !

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba najlepszą odpowiedzią było by:

najlepiej od początku robić 'z głową', to znaczy.. nie detalować elementów które tego nie potrzebują, to co się da wstawiać w proxy, kombinować tak żeby nie było widać powtarzalności bez wprowadzania kolejnych obiektów/ wariantów, może da się podzielić scenę na mniejsze- np. pod ujęcia jeśli jest to korzystne.

Możliwości jest sporo, dlatego piszę 'z głową'- może to jednak wymagać rozplanowania od początku tworzenia sceny właśnie..

Może też się okazać że ta konkretna scena wymaga takiej ilości poly przy jakiś założeniach, ciężko tak teoretyzować jeśli nie wiadomo o jakiej konkretnie scenie mowa.- wrzuc screenshot/ ujęcie robocze

 

p.s. xref edytujesz edytując jego plik (plik otwierasz osobno w nowym oknie maxa, zmieniasz zapisujesz, reloadujesz w scenie głównej)

proxy są wyświetlane w uproszczony sposób i nie możesz ich edytować, ale w opcjach proxy mozesz 'wyciągnąć' oryginalny model w miejsce proxy i wtedy go edytować jeśli masz taką potrzebę. możesz też zachować oryginalny model z którego było wygenerowane proxy, zmienić go, wygenerować proxy raz jeszcze nadpisując stare, wtedy podmieni się w scene (i będzie w tym samym miejscu/ miejscach co stara wersja proxy o ile nie ruszysz punktu bazowego,)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.