Jump to content

mitic

Members
  • Content Count

    259
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

113 Excellent

About mitic

  • Rank
    Member
  1. mitic

    wnętrza

    kolory sypialni jeszcze ok, ale po co z prawej strony xero :)
  2. Wizka koncepcji przebudowy, całość 6 dni, modelowanie budynków ze street view: https://www.google.pl/maps/@52.482878,-1.8928684,3a,75y,339.15h,94.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sttWtfXOU9lIW2i8j1g4Tiw!2e0!7i13312!8i6656
  3. Jak na pierwszy exterior to fajnie wyszło na co zwrócił bym uwagę- oświetlenie sceny nie do końca pasuje do podłożonego tła- jest bardziej słoneczne i jaśniejsze, w odbiciu widać kolorowe niebo a w tle takie burzowe szaro bure popracował bym nad materiałem czarnych desek na elewacji- może deski w 3d z multitexturą? bo widać powtarzalnośća sam materiał dość płaski i mało się na nim dzieje kompozycja ujęć ok, najlepsze chyba 2-gie od góry.. w pierwszym zastanowił bym się czy nie poziomy kadr i więcej przedpola niż nieba trzecie też kompozycyjnie fajne, może i najlepsze.. ale trochę mydlane, trochę brakuje głębi, ta skała z lewej przykuwa uwagę ale jako detal nie jest aż tak ciekawa może jakieś wzmocnienie głębi- mgła lekka czy coś?
  4. 1) -liście na drzewach nie odbijają, papierowe takie -parasole na tarasie bym usunął -coś się dzieje z texturą cegieł na rogu przy tarasie- ciemna się robi -nienajlepszy shader lakieru aut -brak tablic w autach -zastanowił bym się czy potrzebne pokazanie detalu estakady bo nie wiadomo czym to jest, troche zaburza kadr 2) -parasole na tarasie jak wyżej -liście drzew to samo -tablice -to halo z prawej może i ok, ale tak z 50% za mocne -coś dziwnego z tym murkiem pod restaurant drink bar- wygląda jak z folii aluminiowej, strasznie mocno odbija -auta jakoś nie siedzą.. 3) -parasole -jak chcesz mocno rozmyc pociąg to moze rozmyć go 2 razy bardziej a samochody chociaż trochę? bo teraz samochody faktycznie jak w miejscu a pociąg w ruchu -materiały liści płaskie, papierowe -ogólne nasycenie/ kontrast mniejsze niż na pozostałych ujęciach 4) -coś się dzieje na plus z materiałami 2 drzewa od lewej z góry korony- jest rozświetlone delikatnie -belki estakady wyglądają na mokre, może jakiś akcent rdzy zamiast tego? - ludzie 3d nie wyglądają w 100% dobrze- sztywni są -białe auto w miarę siedzi, szary merc mniej- chyba przez lakier i brak tablic -kiepsko wygląda ten materiał na filarach i w tle dla szyldów.. jak ciekły ołów/ rtęć trochę.. szyldy też odrobinę nudne, mogły by delikatnie odbijać/ świecić -ławka taka 1,5 osobowa :)
  5. polecam w wolnej chwili zrobić jakieś tekstury tablic rejestracyjnych do samochodów :)
  6. nieba to podpicowane hdr na warstwie w ps, co by chmury dodać.. nie do końca całość 3d- witryna wine store na 2 ujęciu, niebiesie wejście z lewej i anteny to wklejki ze zdjęć nie do końca rozumiem co masz na myśli z za dużym rozrzutem jasności materiałów, ale fakt- nie wyglądają wszystkie dobrze, trzeba by je dopracować, zbalansować, urealnić ale niestety im lepiej miały by wyglądać tym więcej czasu to zajmuje a było go mało więc jest jak jest:) sprawa była by prostsza przy użyciu gotowych textur, ale cegły były robione ze zdjęć budynków, więc sam seamless to juz mały sukces:) testowałem jeszcze ujęcie z tej uliczki na lewo w 1szym ujęciu, ale wybrane zostały takie.. jak dla mnie zapowiadało się ciekawie..
  7. a ja bardzo polecam takie coś: https://www.ceneo.pl/24715914?se=Uww3lA9YUGXjlRJuFayFFR7H0C1TBDZh&gclid=Cj0KCQiAwc7jBRD8ARIsAKSUBHJGaRgkQMV2gLqX16JseFdmKyyjETSN5xHdMSPEggjXRZaxC1lNC4gaAvh5EALw_wcB kupiłem do telewizora (jest za daleko od routera i sygnał wifi za słaby dla netflixa w 4k) według producenta do 300 metrów transmituje sygnał sieci po instalacji elektrycznej z przepustowością do 600 Mbit
  8. zależy.. możesz ustawiać dokładnie, pilnować realizmu i np. żarówkom we wnętrzach podawać moc w watach czy lumenach możesz ustawić tak żeby wyglądało dobrze bez realistycznych wartości tak na prawdę większe znaczenie będzie to miało w przypadku renderu z depth of field.. wtedy sprawa wygląda dokładnie jak w fotografii- mniejsza przesłona- mniejsza głębia i większe rozmycie nieostrych elementów
  9. stormwind dobrze pisze.. położył bym nawet większy nacisk na obserwować.. obserwować, obserwować, obserwować- nakarmić mózg dobrą architekturą, poczekać aż się 'uleży' i zacznie być czymś naturalnym.. również polecam założyć profil na pinterest i pinować.. wnętrza, zewnętrza, kuchnie, łazienki, schody, meble, oświetlenie, naturę, dobre kadry itp Co do pytania o odtwarzanie/ kreatywność... żeby móc odtwarzać konieczne jest dostanie super dokładnych wytycznych.. bywa że takie są.. ale często nie do końca i bazując na tym co się dostaje od klienta trzeba 'trafić' w jego pomysł nie mając pokazane czarno na białym jak on wygląda.. możesz próbować znaleźć zdjęcia czegoś co Ci się podoba i próbować jak najbardzije wiernie to odtworzyć, możesz też ćwiczyć same umiejętności architektoniczne jeśli masz ochotę.. poczytaj normy które opisują np. odległości między poszczególnymi elementami kuchni, łazienki itp.. może fora studentów architektury, jakies projekty konkursowe itp itd.. kolejna sprawa- nauka i zrozumienie zasad kompozycji, działanie i rodzaje perspektyw- zahacza o fotografię
  10. na przyszłość to może spróbuj wpisać w google... https://www.google.pl/search?tbm=isch&q=vito+viano+blueprint&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwj2_IPejKzdAhVBoCwKHQsoAmUQBQgxKAA&biw=1204&bih=854&dpr=1
  11. również wydaje mi się że windows 8.1 nie jest najszczęśliwszy.. I przy reinstalacji przypadkiem nie aktualizuj 8.1 do 10... na kluczu z 8.1 możesz zainstalować 10, ALE nie wpisujesz klucza podczas instalacji, a dopiero w windowsie jako aktywuj (polecam narzędziem microsoft utworzyć dysk startowy usb z najnowszej wersji instalacji)
  12. raczej ok 5700, chyba że piszesz o chłodzeniu ciekłym azotem
  13. rozważ taki- przestrzeń pracy bez porównania większa https://www.philips.pl/c-p/BDM4350UC_00/brilliance-monitor-lcd-4k-ultra-hd
  14. zrób jakiś shape i zataczuj do niego swój kształt, potem usuń ten shape- skala powinna się naprawić otwórz obiekt loft (ale normalnie przez modify, na screenie masz pokazany obiekt przy tworzeniu, często jest wtedy mniej opcji) rozwiń w okienku gdzie jest stos modyfikatorów zakladke 'loft' i kliknij shape, wtedy mozesz zaznaczyc w scenie kształt i przesuwać jego pozycję, skalować również
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy