Jump to content

PixelDomain

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Excellent

About PixelDomain

  • Rank
    Member
  1. mitic - dzięki za feedback :) Tak to jest jak się robi na pośpiechu i trzeba dobę podzielić na etat, prywatę i jeszcze minimum snu :) olaf - serdeczne dzięki za propsy mimo moich niedociągnięć :) Z postprodukcją sprawa wyglądała tak, że miała być bardzo, bardzo delikatna. Zresztą to nawet dobrze, bo jak się rozkręcę przy postpro, to wychodzi dyskoteka :D Dzięki pany za feedback!
  2. 1 - w USA jeżdżą nie tylko amerykańskie samochody :) Nie chodziło o stworzenie obrazów ociekających american dream i big macami :) Zresztą, jest grand cherokee, jest cadillac, jest nowojorski bus, jest prius taxa, których w NY jest zatrzęsienie. A że jest bmw i mercedes? Samochody jak najbardziej spotykane w USA i uważane tam za bardzo luksusowe i prestiżowe. 2 - to różowe to są panele dla niewidomych. I tak - mają dokładnie taki kolor jak na wizualizacji. 3 - Tu się nie spieram, może być tak jak piszesz. To filar estakady. 4 - Ok 5 - Pociąg jedzie znacznie szybciej niż samochody po estakadą ( tam jest ograniczenie do 20 mil ), stąd blur na wagonie a brak na samochodach 6 - tu miał być efekt wyłącznie plastyki 7 - Chyba tak, bo bryła budynku jest klocowata, nieciekawa, więc przełamanie całej kanciastej kompozycji miało wg mnie tu sens.
  3. Cały projekt zajął mi lekko ponad 6 dni roboczych, po pracy etatowej, więc dziennie przeznaczałem na to 4-5 godzin. Na elewacji są dwa rodzaje paneli. Jeden to oksydowane aluminium ( szare ) natomiast na drugiej elewacji jest brąz w dwóch odcieniach z palety klienta. Dzięki serdeczne za feedback, dobre rady zawsze w cenie :)
  4. Bondziorno, Przedstawiam Wam komercyjny projekt budynku mieszkalnego w Nowym Jorku. Max, Vray i PS. Pozdrówki
  5. Dzięki serdeczne za feedback. Wiecie jak to jest, kiedy robi się coś za długo, po robocie, i człowiek się przyzwyczaja do projektu który robi... :) Może za długo nad nim siedziałem i sporo mi uciekło, wielu aspektów nie zauważyłem. A zawsze jest co poprawić. Cóż, następna będzie bardziej dopracowana :) Pozdro!
  6. Jak w temacie - sprzedam wieczystą licencję na Vray 3.0 updatowany do 3.6. W zestawie są 3 nody ( 1 workstation + 2 rendernodes ). Cena 2400 zł. Mogę wystawić fakturę, ale wtedy będe musiał doliczyć 23% vat. Kontakt - [email protected] lub telefon 0-790-666-702 Pozdrawiam Bartek
  7. Siemanko Chciałbym zaprezentować krótką animację nad którą prywatnie siedziałem w domu i dłubałem w wolnych chwilach. Zasadniczo animacja jest osadzona na 6 Alei w Nowym Jorku, tuż przy budynku 1221 Avenue of the Americas. Sceny modelowane w 3ds max, renderowane w Vray Next, a compositing i postprodukcja w Blackmagic Fusion Stuio oraz Davinci Resolve. Dla zainteresowanych - link do behance - https://www.behance.net/gallery/74466213/AFTERNOON-CG-Animation Pozdrowionka Bartek
  8. Zmień typ shadingu na "standard".
  9. jeśli w maxie masz w VFB włączone srgb, to przy zapisie zaznaczasz override 2,2 gamma. Jeśli krzywa srgb w VFB jest wyłączona, to zapisujesz z override 1,0.
  10. Nie wiem i w sumie niewiele mnie to obchodzi. Znam jednak osobę, która miała gruby kibel właśnie z tego powodu. Prawnik dużo go kosztował.
  11. Przede wszystkim, to o ile się nie mylę, to mając w scenach modele everów lub innych firm, to nie masz prawa ich odsprzedaży w żadnej postaci , czyli mogą Ci się do tyłka dobrać za rozpowszechnianie ich produktu.
  12. Polecam "Only the brave" . Najlepszy film jaki w życiu oglądałem.
  13. A po co liczysz bruteforcem jesli rusza się tylko kamera? Splotchuje Ci scena i nie możesz z tym poradzić? Brute ma to do siebie, że lubi szumieć i to grubo na nieodpowiednich setach. Może spróbuj IRR map + LC? Będzie Ci szumieć, bo za szum w tym przypadku odpowiada max subdivs w zakładce Bucket Image Sampler. Jak dasz 24 lub 32, to powinno być dobrze, ale czas renderingu Ci się wydłuży okrutnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy