Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, mam problem z importem animacji szkieletowej między różnymi postaciami z Makehumana. Mam 2 postaci zrobione w Makehuman (ten sam rig - 19 kości) i chciałbym zeby animacja zrobiona dla jednego modelu działała na drugim (animacje robię w 3ds MAX). Rotacja kości jest w porzadku, ale kości są rozciągnięte dokładnie tak jak w modelu na którym robiłem animację, np jak postać miała dlugie nogi a kolejna ma krótkie to jej wydłuża. Jest może opcja exportu samych rotacji kości bez ich długości? Mixamo jakoś sobie radzi z tym problemem. Od razu zaznaczam że eksportowane są tylko keyframe'y z rotacją kości a nie ze skalą, import za pomocą opcji "update animation"

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności