Jump to content

jjoker8

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About jjoker8

  • Rank
    Member
  1. Cześć, mam problem z importem animacji szkieletowej między różnymi postaciami z Makehumana. Mam 2 postaci zrobione w Makehuman (ten sam rig - 19 kości) i chciałbym zeby animacja zrobiona dla jednego modelu działała na drugim (animacje robię w 3ds MAX). Rotacja kości jest w porzadku, ale kości są rozciągnięte dokładnie tak jak w modelu na którym robiłem animację, np jak postać miała dlugie nogi a kolejna ma krótkie to jej wydłuża. Jest może opcja exportu samych rotacji kości bez ich długości? Mixamo jakoś sobie radzi z tym problemem. Od razu zaznaczam że eksportowane są tylko keyframe'y z rotacją kości a nie ze skalą, import za pomocą opcji "update animation"
  2. Witam, wiecie może jak usunąć skrót klawiszowy w zbrushu? niektórych funkcji nie uzywam (np 2,5d) i strasznie mnie wkurza jak cos przypadkiem nacisne i sie przelacza
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy