Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, czy ma ktoś sposób na mój problem z 3DSMaxem?

W momencie gdy modeluje jakiś obiekt w EditPoly, przykładowo zaznaczam jedną krawędź, klikam "F" (taki mam skrót na zoom extents) i mi centruje viewport na tej krawędzi. Mogę teraz orbitować wokół tej krawędzi za pomocą Arc Rotate. Klikam inną krawędź i wciąż albo centrum orbitowania jest na tej starej krawędzi albo w ogóle gdzieś daleko (albo w centrum grida lub obiektu). Jest jakiś sposób, skrót, ustawienie, żeby mi ten Arc Rotate zawsze skupiał się na zaznaczeni żebym ciągle nie musiał tego "F" klikać?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wybierz sobie na stałe 'Orbit SubObject'. Tą opcję znajdziesz w grupie ikonek na samym dole ekranu Maxa po prawej stronie - druga od prawej. Będziesz mógł obracać widok tak, że zaznaczony subobject np. vertex będzie zawsze na początku osi obrotów.

Jeszcze druga rada: radzę nie zmieniać skrótów klawiaturowych nawet niewygodnych. Przyjdzie czas, że się pogubisz. A jeśli chcesz w miarę szybko pracować, MUSISZ korzystać z klawiatury. W oryginalnej konfiguracji pod 'f' masz ważną opcję widok Front a pod 'z' 'All Zoom Extents'.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności