Wall91y Napisano 14 Maj 2017 Napisano 14 Maj 2017 Cześć, czy ma ktoś sposób na mój problem z 3DSMaxem? W momencie gdy modeluje jakiś obiekt w EditPoly, przykładowo zaznaczam jedną krawędź, klikam "F" (taki mam skrót na zoom extents) i mi centruje viewport na tej krawędzi. Mogę teraz orbitować wokół tej krawędzi za pomocą Arc Rotate. Klikam inną krawędź i wciąż albo centrum orbitowania jest na tej starej krawędzi albo w ogóle gdzieś daleko (albo w centrum grida lub obiektu). Jest jakiś sposób, skrót, ustawienie, żeby mi ten Arc Rotate zawsze skupiał się na zaznaczeni żebym ciągle nie musiał tego "F" klikać?
waza Napisano 21 Maj 2017 Napisano 21 Maj 2017 Wybierz sobie na stałe 'Orbit SubObject'. Tą opcję znajdziesz w grupie ikonek na samym dole ekranu Maxa po prawej stronie - druga od prawej. Będziesz mógł obracać widok tak, że zaznaczony subobject np. vertex będzie zawsze na początku osi obrotów. Jeszcze druga rada: radzę nie zmieniać skrótów klawiaturowych nawet niewygodnych. Przyjdzie czas, że się pogubisz. A jeśli chcesz w miarę szybko pracować, MUSISZ korzystać z klawiatury. W oryginalnej konfiguracji pod 'f' masz ważną opcję widok Front a pod 'z' 'All Zoom Extents'.
Rekomendowane odpowiedzi