Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poszukujemy rzeźbiarza , który dołączyłby do naszego zespołu.

Zajmujemy się projektowaniem modeli do gier bitewnych, planszowych, krótkich serii kolekcjonerskich. Praca na miejscu (!!! zdalna nie wchodzi w rachubę), etat – działamy na warszawskim Żoliborzu, w niewielkiej i zżytej z sobą grupie pasjonatów.

Praca u nas powinna zwłaszcza przypaść do gustu osobom bez dużego bagażu doświadczenia, chcącym rozwinąć swój warsztat - ale posiadającym zdolności plastyczne.

turbany_zpsb042f7b7jpgoriginal_zps75b03623.jpg%7Eoriginalcchick_printtest_zps7hlbt7ra.jpg%7Eoriginal

 

Czego oczekujemy?

1. Umiejętności rzeźby (przede wszystkim cyfrowej – Zbrush, 3D-Coat etc). Nie masz super pięknych renderów, animacji itd.? Nie szkodzi – wystarczy jak zamieścisz zrzuty ekranu w portfolio. Nie zależy nam na pięknych obrazkach – szukamy osób będących w stanie stworzyć atrakcyjny rzeczywisty, fizyczny obiekt.

2. Umiejętności pracy w zespole. Ok, wiem to jeden z bardziej wyświechtanych tekstów rekrutacyjnych . Prawda jest jednak taka, że jest to dla nas jeden z kluczowych elementów – nawet bardzo utalentowana osoba będzie kłopotliwa w środowisku produkcyjnym jeśli jest gburem. Szukamy osób , które nie boją się pytać i w razie czego poprosić o pomoc (np. bardzo często zdarzało się u nas, że rzeźbiarz prosił osobę pracującą w przemysłowym CAD-ie o wykonanie broni etc – nie dlatego, że nie potrafił tego zrobić w Zbrushu, tylko, że tak było szybciej). Do tego po prostu milej się pracuje z osobą z która można się bez problemów dogadać.

 

 

Kogo nie szukamy / co nie jest dla nas istotne?

1. Wolnych strzelców. Niewielu modelarzy ma realne doświadczenie z produkcją (ta forma pracy w 3d ma inną specyfikę niż np. tworzenie modeli do gier komputerowych) a błędy przy szybkim prototypowaniu są dość kosztowne. Nie wszystko co fajnie wygląda na ekranie komputera „zadziała” w rzeczywistości. Stąd też zależy nam na pracy z osobą na miejscu, tak aby na bieżąco móc dyskutować na temat projektu i wprowadzać korekty.

2. Doświadczenie. Nie masz w CV długaśnej listy miejsc w których pracowałeś/-aś? Nie szkodzi. Tak jak wspomniałem powyżej niewiele osób ma wprawę z 3d dla produkcji. Kwestii technicznych można nauczyć się u nas. Jeśli tylko masz przyzwoite modele w portfolio powinno być ok. Doświadczenie zdobyte przy pracy w reklamie, animacji, branży gier etc to niewątpliwie cenne atuty na rynku – niestety nie w naszej branży (dla nas jest to kwestia drugorzędna).

3. Modelowarzy SDS / NURBS .To mogą być cenne dodatki (zwłaszcza choćby bazowa obsługa Rhino / Modo), ale umiejętności rzeźbiarskie są dla nas w tym wypadku podstawą.

 

Jeśli chciałbyś / chciałabyś podjąć rękawicę lub dowiedzieć się więcej wyślij maila do Kacpra – kacper.rybinski(at)maxmini.eu . W ramach bezpieczeństwa możesz też dodać mnie do odbiorców – przemek(at)maxmini.eu .

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności