Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Włącz sobie render channels :

-sample rate (żeby zobaczyć czy masz dobrze ustawione treshold)

-reflection

-GI

 

zobacz na którym pojawia się ziarno- jak na GI to światło z zewnątrz dociera zbyt rozproszone (skylight portale w oknach/ podnieś sample światła)

jak na odbiciach to sample w materiałach w reflection

 

albo sample tych świateł w suficie..

 

żeby wyeliminować kwestięmateriałów możesz sprawdzić z override material na jakiś szary.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności