Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

W opcjach skin jest ramka która zawiera dodane kości. Po naciśnięciu add można dodać kolejne kości ale one wyświetlą się jako pierwsze (u góry ramki). Co zrobić by dodać kolejną kość ale by była na końcu listy? Nie mogę ruszać już dodanych kości. Niby jest w skinie opcja save i load w której można zmieniać pozycje kości ale po załadowaniu nic sie nie zmienia.

 

Ta kolejność może wydać się dziwna w maxie ale ja przenoszę model do innego programu i tam jest to kluczowe.

 

Pozdrawiam

 

Rozwiązanie:

Zapisać skina > convert to poly (model zostanie w miejscu animacji) > skn > dodac kosci stare jak i nowe > wczytac skin i poukladac przy wczytywaniu stare kosci w tej samej kolejnosci czyli od gory. I takim sposobem mam nowe kosci ponizej a stare dzialaja tak samo. Nie wiedzieć czemu po tej operacji kolejne kości dodają się już od końca.

Edytowane przez michal84

  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności