Guest bizum Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 na poczatku witam wszystkich forumowiczow. Ostatnio wrocilem do zabawy w 3d studio po dluzszej przerwie. udalo mi sie kilka scenek zrobic ktore moglbym wam pokazac, a ktore wy bedziecie mogli krytykowac lub podziwiac(taaaa, napewno :p ). Ostatnia to http://bizum.met.pl/3d/swieczka_hi.jpg Troche jej brakuje, np. tekstury podloza, chociaz te tez moze byc, krzyz troche taki nienaturalny, i plomien. Reszta to takie tam wybryki http://bizum.met.pl/3d mam jeszcze inne prace ale to raczej byly proby wykozystania i poznania roznych mozliwosci maxa. Obecnie siedze w 3D Studio Max 6, Mental Ray pozdro
tweety Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Witamy nowego forowicza! obejrzałem i mówię: 1. świeczka daje radę (trcohe za ciemno ale liczy się kaustyka i rozmyte cienie) 2. cauctic: proste i nierealistyczne 3. łożyska nie mają odbić i refleksów i to psuje scenkę 4. tunel (tutaj oślepłem) 5. underwater: skopciłes teksturki (baaaaaaaaaaaaardzo low res) 6: zapałki: witaj wśród maniaków Brazila :) to tyle, testy są spoko a teraz zastosuj to czego sięnauczyłeś w normalnej scence. ogólnie gra i buczy pozdrawiam :) ---EDIT--- na custic (dwie kulki i pudełko) czegoś mi brakowało. teraz wiem: HDRI!
Guest bizum Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 wlasnie, u mnie w kazdej pracy czegos brakuje. Na szczescie to sa pracki starsze, teraz zajmuje sie Mental Ray'em i oswietleniem. Mam nadzieje ze uda mi sie jakies postepy zrobic. Co do kulek i pudelka, to skad wziasc jakies mapki HDRI? Bo znalazlem tylko te na Max3d.pl (nie szukalem za specjalnie), i jak ich dobrze uzyc? Po prostu wrzucic na background w zakladce enviroment? Pudelko ma mapke Standart, jakies gloss i reflection z raytrace. Jedyne HDRI uzyte przeze mnie to w swieczce. Widac odbicie na srebrnej czesci krzyza :]
Recommended Posts