NuttyART Napisano 13 Wrzesień 2017 Napisano 13 Wrzesień 2017 Cześć. Pracuje teraz nad animacją skoku do gry w silniku CryEngine. Aby lepiej zobrazować sytuacje przedstawię jak to obecnie u mnie działa. Za nawigację gracza odpowiada entity/dummy/punkt (jak zwał tak zwał) do którego przypisana jest postać. Całą postacią kieruje właśnie to entity a na nim są po prostu odtwarzane animacje. Czyli jeśli klikam spacje entity podskakuje, a wraz z nim cała postać. Problem kwi w tym, że chcąc zanimować skok, nakładają mi się 2 animacje ruchu w górę. Jedna moja własna gdzie postać normalnie ma zaanimowany jump a druga to skok ten silnikowy, który odpowiada za nawigacje gracza. W efekcie w grze dostaje animacje skoku 2x wyższego niż bym chciał. Przechodząc już do sedna chciałbym zniwelować ten skok silnikowy i w efekcie otrzymać tylko moją animacje. Próbowałem to zrobić locatorem postaci i dopasować jego amplitudę idealnie do skoku silnikowego, ale za piernika nie mogłem tego idealnie zmatchować. Albo miałem skoki, albo bardzo nie równy spaceing i moje wysiłki spłynęły na niczym. Teraz robię to w ten sposób, że pomijam zupełnie ruch w górę bioder w mojej animacji i ruszam tylko kończynami. Niestety to rozwiązanie działa połowicznie ponieważ nie mam możliwości (nie umiem) zmienić spaceingu skoku silnikowego przez co jest mocno jednostajny i nie mogę uzyskać efektu takiego jakbym chciał. Czy ktoś mógłby się podzielić wiedzą jak rozwiązuje kwestie połączenia skoku silnikowego ze skokiem własnej animacji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się