Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Poszukuje tutoriala o renderowaniu w Vrayu (posiadam wersję 3.40.01 ADV i 3DSMax 2017) jednocześnie na kilku stacjach roboczych połączonych w sieci domowej. Z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy co chcesz renderować, czy są to dużej rozdzielczości obrazki - rendering dystybucyjny.

Jeśli zaś animacje - warto by każdy komputer miał swoją własną klatkę do renderingu.

 

W obydwóch opcjach potrzebujesz softu który będzie zarządzać komputerami. Autodesk ma swój, nazywa się Backburner (jest nie dopracowany, problematyczny, ale spełnia swoje funkcje)

 

Używająć Backburnera masz 3 aplikacje Serwer, Menager, Monitor.

 

1 komputer, musi mieć włączony Menager, to on będzie zarządzać zadaniami. Monitor, jest do monitorowania zadań oraz komputerów. Serwer włączasz w momencie kiedy każdy komputer ma renderować osobną klatkę, wpisujesz adres ip komputera który ma włączony Menager.

 

Jeśli chcesz by obrazek renderował się dystrybucyjnie wtedy rendering odbywa się tylko na 1 kompie, a na reszcie zamiast Serwera odpalasz Vray Spawner.

 

Tyle filozofii :)

Napisano
  • Autor

Rendery architektury, pojedyncze obrazki. Chce wykorzystać dodatkowo i7 która stoi bezużytecznie. A jeśli mi to odczuwalnie usprawni pracę to może jeszcze coś zaprzęgnę do pracy w tej sieci.

Napisano

vray:

Render setup(F10)-> setting->zaznacz Distributed rendering

W settings... dodajemy adresy ip stacji na których mamy odpalonego spawnera. Jeżeli tekstury itp. mają ścieżki lokalne, a nie do foldera dostępnego sieciowo to zaznacz Transfer missing assets wtedy przed rozpoczęciem liczenia odbędzie się transfer plików.

 

Czasem firewall może przeszkodzić więc wtedy dodać wyjątek albo wyłączyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.