Napisano 14 Wrzesień 20177 l Poszukuje tutoriala o renderowaniu w Vrayu (posiadam wersję 3.40.01 ADV i 3DSMax 2017) jednocześnie na kilku stacjach roboczych połączonych w sieci domowej. Z góry dziękuję za pomoc.
Napisano 14 Wrzesień 20177 l Zależy co chcesz renderować, czy są to dużej rozdzielczości obrazki - rendering dystybucyjny. Jeśli zaś animacje - warto by każdy komputer miał swoją własną klatkę do renderingu. W obydwóch opcjach potrzebujesz softu który będzie zarządzać komputerami. Autodesk ma swój, nazywa się Backburner (jest nie dopracowany, problematyczny, ale spełnia swoje funkcje) Używająć Backburnera masz 3 aplikacje Serwer, Menager, Monitor. 1 komputer, musi mieć włączony Menager, to on będzie zarządzać zadaniami. Monitor, jest do monitorowania zadań oraz komputerów. Serwer włączasz w momencie kiedy każdy komputer ma renderować osobną klatkę, wpisujesz adres ip komputera który ma włączony Menager. Jeśli chcesz by obrazek renderował się dystrybucyjnie wtedy rendering odbywa się tylko na 1 kompie, a na reszcie zamiast Serwera odpalasz Vray Spawner. Tyle filozofii :)
Napisano 18 Wrzesień 20177 l Autor Rendery architektury, pojedyncze obrazki. Chce wykorzystać dodatkowo i7 która stoi bezużytecznie. A jeśli mi to odczuwalnie usprawni pracę to może jeszcze coś zaprzęgnę do pracy w tej sieci.
Napisano 28 Listopad 20186 l vray: Render setup(F10)-> setting->zaznacz Distributed rendering W settings... dodajemy adresy ip stacji na których mamy odpalonego spawnera. Jeżeli tekstury itp. mają ścieżki lokalne, a nie do foldera dostępnego sieciowo to zaznacz Transfer missing assets wtedy przed rozpoczęciem liczenia odbędzie się transfer plików. Czasem firewall może przeszkodzić więc wtedy dodać wyjątek albo wyłączyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto