kpulka Napisano 12 Październik 2017 Share Napisano 12 Październik 2017 Cześć Postanowiłem pokazać trochę moich wypocin game artowych. Zależy mi na przyskillowaniu jako, że czuję brak progresu od jakiegoś czasu. Także liczę na konstruktywne komentarze. Planuję poprawić kilka prac, które wykonywałem po godzinach albo jako zadania testowe, ale czuję, że spokojnie da się wycisnąć z nich więcej. ;) Na pierwszy ogień idzie enviro starego podwórka. Software: UE4, 3dsmax, blender, substance painter Podłoże, ściany i niektóre obiekty mają shader z vertex paintingiem... biała farba, ciemne zabrudzenie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpulka Napisano 12 Październik 2017 Autor Share Napisano 12 Październik 2017 Materiał podłoża i ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbyszko Napisano 13 Październik 2017 Share Napisano 13 Październik 2017 Zielony kanał normal mapy dla cegły jest odwrócony (opengl? unreal obsługuje directX) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się