xxsyllxx Napisano 17 Październik 2017 Napisano 17 Październik 2017 Cześć! Dopiero zaczynam naukę 3ds maxa i wydaje mi się, że na logikę mam dosyć banalny problem, ale nie umiem go rozwiązać. Chcę wymodelować lampę, ale podczas gdy używam shella, aby nadać jej grubość, nie działa on tak, jak powinien. Ustawiam grubość na 0,3 do środka i wychodzi mi coś takiego, jak na obrazku - na górze i dole dość grubo, a przy bokach znikoma grubość. Myślałam, że to wina vertexów, ale po zweldowaniu nie widać żadnej zmiany. Załączam screeny i proszę o pomoc.
polka dot Napisano 17 Październik 2017 Napisano 17 Październik 2017 prawdopodobnie skalowałeś wcześniej obiekt. usuń wszystkie modyfikatory, w zakładce Utilities wybierz Reset XForm. skolapsuj do poly i spróbuj wtedy
xxsyllxx Napisano 18 Październik 2017 Autor Napisano 18 Październik 2017 prawdopodobnie skalowałeś wcześniej obiekt. usuń wszystkie modyfikatory, w zakładce Utilities wybierz Reset XForm. skolapsuj do poly i spróbuj wtedy Tak myślałam, że jest na to banalne rozwiązanie. Dzięki! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się