Napisano 25 Październik 20177 l Witam. Planuję zakup obiektywu i aparatu do fotografii architektury. Jestem z zawodu architektem, zajmujemy się projektowaniem budynków i wnętrz. Po długich namysłach uznałem, że najlepszym wyborem będzie Canon 17mm TS-E. Jest to rozwiązanie drogie, ale lepiej dołożyć niż kupować coś z czego nie będę zadowolony. Mam do Was 3 pytania: 1. Czy odpowiednim aparatem do tego obiektywu będzie Canon 6D? Canon 5d mark III wykluczyłem ze względu na cenę całego zestawu. 2. Czy będąc amatorem (od 7 lat używam Canon 450+kit 18-55 I) odczuję różnicę i będę w stanie opanować technikę fotografii tym sprzętem, aby wykonywać prawie zawodowe zdjęcia architektury - jak np: https://images.adsttc.com/media/images/53b1/7a70/c07a/80eb/1c00/015a/large_jpg/00portada.jpg?1404140104? 3. Czy potrzebne są duże umiejętności i znajomość do robienia bardzo dobrych zdjęć architektury i czy ten zestaw na to pozwoli. Pozdrawiam / Kuba