Napisano 17 Listopad 20177 l Witam, Chciałem wykorzystać do ostatniego projektu Vraya RT jako Active Shade, ale napotkałem problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Wszystko działa bez zarzutu, jak odpalam RT na CPU. Zależy mi jednak, żeby uruchomić go na CUDA, ale pojawiają się błędy w wyświetlaniu. Viewport: VrayRT CUDA: Próbowałem zmieniać przeróżne ustawienia i nic. Najdziwniejsze jest to, że jak zaznaczę poszczególny element wyizoluję go i na niego przybliżę problem występuje, jeśli jednak wyłączę i włącze render ponownie to znika i wszystko wyświetla się normalnie. Po ponownym uruchomieniu RT na CUDA: Jak ponownie pokażę cały obiekt to te błędy pojawiają się nadal (te czarne plamy na obiekcie), a na tym pojedynczym elemencie wszystko jest ok: Moje gpu to GTX 980 Ti. Spotkał się ktoś z czymś takim? Moze cała scena być za ciężka na RT (ponad 23mln poly, to etap przed retopo, teksturowaniem itp), lub moze na active shade? Bo renderująć w production mode jest ok.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto