tomaszzero Napisano 17 Listopad 2017 Napisano 17 Listopad 2017 Witam, Chciałem wykorzystać do ostatniego projektu Vraya RT jako Active Shade, ale napotkałem problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Wszystko działa bez zarzutu, jak odpalam RT na CPU. Zależy mi jednak, żeby uruchomić go na CUDA, ale pojawiają się błędy w wyświetlaniu. Viewport: VrayRT CUDA: Próbowałem zmieniać przeróżne ustawienia i nic. Najdziwniejsze jest to, że jak zaznaczę poszczególny element wyizoluję go i na niego przybliżę problem występuje, jeśli jednak wyłączę i włącze render ponownie to znika i wszystko wyświetla się normalnie. Po ponownym uruchomieniu RT na CUDA: Jak ponownie pokażę cały obiekt to te błędy pojawiają się nadal (te czarne plamy na obiekcie), a na tym pojedynczym elemencie wszystko jest ok: Moje gpu to GTX 980 Ti. Spotkał się ktoś z czymś takim? Moze cała scena być za ciężka na RT (ponad 23mln poly, to etap przed retopo, teksturowaniem itp), lub moze na active shade? Bo renderująć w production mode jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się