Skocz do zawartości

scena 3d: galeria


Gość styczny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość styczny

witam robie pomiszczenie w który mają sie znajdować obrazy chciałbym żeby ono wyglądało jak naprawde ale niewiem czemu mi niewychodzi;

prosze o rady;

lampy są jeszcze nieprzekręcone bo jeszcze niewiem jak światło ustawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

NIE WIESZ CZEMU CI NIE WYCHODZI?!?

Te tekstury są strasznie brzydkie, sampling to chyba 1... Och my god... Serio, jak na to patrze to mnie oczy bolą :/

 

Jeśli chcesz, żeby wyglądało "jak naprawdę" (chyba chodziło ci o "jak prawdziwe") to zmień renderera... W ogóle wszystko zmień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol, jakieś radiosity by się przydało. dodaj światła górne, najlepiej area, ale do tego potrzebujesz mentala., załatw sobie jakieś darmowe konto i dawaj tam większe renderki bez kompresji, bot ego nie da sie ogląda.

poczytaj też coś o estetyce, bo to zakrawa o paranoję, żeby galeria była tak tandetnie wykończona!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... styczny... zmień rendera (masz scanline'a) na V-ray albo Brazil (sam wykombinuj skąd ;) ) zdejmij te okropne teksturki i popracuj nad samym modelem wnętrza.

jak mniemam chodzi tu o przedstawienie jakiejś galerii dzieł sztuki: a więc kolor ścian powinien byc neutralny (najlepiej biały albo przynajmniej pastelowy) aby wyróżnić obraz z tła na którym się znajduje (u ciebie najpierw patrzy sie na tło a dopiero potem na obraz), potem dodaj ciekawą odbijającą otoczenie podłogę. przydałby sie też klimatyzator (w każdym muzeum jest klimatyzacja wmontowana albo wolnostojąca) potem dodaj plakietki opisujące dany obraz, zmień rozmiary ram na obrazy, popracuj nad światłem (rozproszone miękkie światło, delikatne cienie padające od obrazów na ścianę) i DOPIERO WTEDY zabieraj się za teksturowanie sceny.

mała rada: w salach wystawowych, oprócz halogenowych spotów są teżświatła ogólne, rozjaśniające salę i pozwalające na dostrzeżenie całości obrazu, zaś halogenki mają za zadanie oświetlić kluczowe elementy danego dzieła.

to tyle ode mnie, pracuj dalej nad tym (KONIECZNIE PRZENIES DO WIP'A!!!) i powodzenia!

 

------EDIT-----

Dwa posty niżej pojawił sie post wielce szacownego "specjalisty" paszczaka:

"popros moderatora by (...) wyrzucił twój post do kosza"

teraz go nie ma. hmm... tak to jest jak puste dudni... :|

------EDIT-----

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupelnie zgadzam sie z Tweetim ! popracuj bardziej nad scenka bo sam przyznasz nie bardzo sie nameczyles , dales 3 boxy kilka ram kilka swiatel i jedna texturke na sciane ! Zajmij sie szczegulami jak np : listwy jakies krzeslo czy cus do siedzenia itp nastepnie jak juz bedziez zadowolony z efektu wez sie za teksturki i wtedy jak czego nie bedziesz wiedzial lub bedziesz chcial ocene to tu wrzuc ! praca na tym stopniu nie nadaje sie zbytnio do pokazania nawet gdy jestes pczatkujacym powinienes sie postarac zeby calosc byla ciekawa i na miare twoich mozliwosci dopracowana a taka nie jest ! wiec wez sie ostro do roboty !!! czekam na postepy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności