Gość styczny Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 witam robie pomiszczenie w który mają sie znajdować obrazy chciałbym żeby ono wyglądało jak naprawde ale niewiem czemu mi niewychodzi; prosze o rady; lampy są jeszcze nieprzekręcone bo jeszcze niewiem jak światło ustawić
prabab Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 NIE WIESZ CZEMU CI NIE WYCHODZI?!? Te tekstury są strasznie brzydkie, sampling to chyba 1... Och my god... Serio, jak na to patrze to mnie oczy bolą :/ Jeśli chcesz, żeby wyglądało "jak naprawdę" (chyba chodziło ci o "jak prawdziwe") to zmień renderera... W ogóle wszystko zmień...
Salvator Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 lol, jakieś radiosity by się przydało. dodaj światła górne, najlepiej area, ale do tego potrzebujesz mentala., załatw sobie jakieś darmowe konto i dawaj tam większe renderki bez kompresji, bot ego nie da sie ogląda. poczytaj też coś o estetyce, bo to zakrawa o paranoję, żeby galeria była tak tandetnie wykończona!
tweety Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 hmm... styczny... zmień rendera (masz scanline'a) na V-ray albo Brazil (sam wykombinuj skąd ;) ) zdejmij te okropne teksturki i popracuj nad samym modelem wnętrza. jak mniemam chodzi tu o przedstawienie jakiejś galerii dzieł sztuki: a więc kolor ścian powinien byc neutralny (najlepiej biały albo przynajmniej pastelowy) aby wyróżnić obraz z tła na którym się znajduje (u ciebie najpierw patrzy sie na tło a dopiero potem na obraz), potem dodaj ciekawą odbijającą otoczenie podłogę. przydałby sie też klimatyzator (w każdym muzeum jest klimatyzacja wmontowana albo wolnostojąca) potem dodaj plakietki opisujące dany obraz, zmień rozmiary ram na obrazy, popracuj nad światłem (rozproszone miękkie światło, delikatne cienie padające od obrazów na ścianę) i DOPIERO WTEDY zabieraj się za teksturowanie sceny. mała rada: w salach wystawowych, oprócz halogenowych spotów są teżświatła ogólne, rozjaśniające salę i pozwalające na dostrzeżenie całości obrazu, zaś halogenki mają za zadanie oświetlić kluczowe elementy danego dzieła. to tyle ode mnie, pracuj dalej nad tym (KONIECZNIE PRZENIES DO WIP'A!!!) i powodzenia! ------EDIT----- Dwa posty niżej pojawił sie post wielce szacownego "specjalisty" paszczaka: "popros moderatora by (...) wyrzucił twój post do kosza" teraz go nie ma. hmm... tak to jest jak puste dudni... :| ------EDIT-----
Marcin Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 nie sadze ze to sie nadaje do Gallery Finished Works popros modernatora zeby przeniósłto do WIP`a , no chyba ze uwazasz to za skaczony pice of art ;)
BigBird Napisano 8 Listopad 2004 Napisano 8 Listopad 2004 Zupelnie zgadzam sie z Tweetim ! popracuj bardziej nad scenka bo sam przyznasz nie bardzo sie nameczyles , dales 3 boxy kilka ram kilka swiatel i jedna texturke na sciane ! Zajmij sie szczegulami jak np : listwy jakies krzeslo czy cus do siedzenia itp nastepnie jak juz bedziez zadowolony z efektu wez sie za teksturki i wtedy jak czego nie bedziesz wiedzial lub bedziesz chcial ocene to tu wrzuc ! praca na tym stopniu nie nadaje sie zbytnio do pokazania nawet gdy jestes pczatkujacym powinienes sie postarac zeby calosc byla ciekawa i na miare twoich mozliwosci dopracowana a taka nie jest ! wiec wez sie ostro do roboty !!! czekam na postepy !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się