Jump to content
  • 0

Normal Mapa, render, niezamierzony efekt, wcięcia na krawędziach


Question

Witam, ostatnią przysiadłem sobie do nauki teksturowania, mapowania, itd. Zacząłem od prostych obiektów. Od razu zaznaczę że są to moje pierwsze próby rozkładania UVW i renderowania normal mapy.Otóż mam taki oto obiekt w hpoly i lpoly https://i.imgur.com/Xnvkp2z.jpgWyrenderowany wygląda w ten sposób https://imgur.com/FJUk0y6 Co przyznam dało zamierzony efekt wgłębienia od góry w.w bryły, ale pojawiły się te dziwne wcięcia na krawędziach, co ciekawe tylko przy połączeniu górnej płaszczyzny z dołem, a między samymi bocznymi ścianami taki efekt nie występuje. Co robię źle? Przyznam że walczę już z tym od dwóch dni na własną rękę i kończą mi się pomysły :/ Prosiłbym o radę jakąś mądrą głowę z forum :)Dodatkowo zamieszam linki UVW oraz N_Mapy:N_Map: https://imgur.com/u6w2j0yUVW H_Poly: https://imgur.com/GKiavO9UVW L_Poly: https://imgur.com/jyveASA

Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy