Orothus Napisano 9 Marzec 2018 Napisano 9 Marzec 2018 Witam, ostatnią przysiadłem sobie do nauki teksturowania, mapowania, itd. Zacząłem od prostych obiektów. Od razu zaznaczę że są to moje pierwsze próby rozkładania UVW i renderowania normal mapy.Otóż mam taki oto obiekt w hpoly i lpoly https://i.imgur.com/Xnvkp2z.jpgWyrenderowany wygląda w ten sposób https://imgur.com/FJUk0y6 Co przyznam dało zamierzony efekt wgłębienia od góry w.w bryły, ale pojawiły się te dziwne wcięcia na krawędziach, co ciekawe tylko przy połączeniu górnej płaszczyzny z dołem, a między samymi bocznymi ścianami taki efekt nie występuje. Co robię źle? Przyznam że walczę już z tym od dwóch dni na własną rękę i kończą mi się pomysły :/ Prosiłbym o radę jakąś mądrą głowę z forum :)Dodatkowo zamieszam linki UVW oraz N_Mapy:N_Map: https://imgur.com/u6w2j0yUVW H_Poly: https://imgur.com/GKiavO9UVW L_Poly: https://imgur.com/jyveASA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się