Skocz do zawartości

    148 newsy w tej kategorii

    1. Half-Life: Dokument z Okazji 25. Rocznicy

      Aby uczcić 25. rocznicę wydania gry Half-Life, zespół deweloperski, który pracował nad oryginalną grą, został ponownie zgromadzony, aby podzielić się swoimi wspomnieniami z tworzenia pierwszej gry Valve.
      Zapraszamy do zapoznania się z aktualizacją z okazji 25. rocznicy Half-Life, przywróconą zawartością, nowymi mapami wieloosobowymi oraz licznymi ulepszeniami jakości życia dla oryginalnej gry na stronie https://half-life.com/halflife25
      Dodatkowo Half-Life jest za darmo na Steam. Valve wypuścił też patcha i dodał demo "Uplink".

      1 komentarz
    2. Blender 4 wydany!

      Nowa wersja programu Blender oznaczona numerem 4 została właśnie wydana. Zmian w "4" jest naprawdę sporo i zaszły one prawie na każdej płaszczyźnie.
      Zobaczcie filmy prezentujące w skrócie nowości Blender 4:
       
       
      Oficjalna strona wydania: https://www.blender.org/download/releases/4-0/
       

      13 komentarzy
    3. Katana 7.0 - ze splash screenem stworzonym przez Polaka

      Pojawiła się nowa wersja oprogramowania Katana oznaczona numerem 7 od The Foundry. A piszę o tym również z tego względu, że coraz więcej osób będzie mogło kojarzyć grafikę tytułową wykorzystaną w tym artykule. Została ona stworzona przez Dawida Cencora, który wrzucił kilka jej wersji również u nas. Zapraszamy do galerii.
      Wracając do samej Katany - chyba o niej wcześniej nie pisaliśmy. 
      "Katana" od The Foundry to zaawansowane narzędzie do oświetlania i tworzenia tzw. look developmentu  w procesie produkcji filmów i animacji. Jego główne zastosowania to:
      Look Development: Katana pozwala artystom na tworzenie, testowanie i udoskonalanie wyglądu assetów, takich jak postacie czy elementy środowiska, w kontekście produkcyjnym. Zapewnia narzędzia do zarządzania teksturami, materiałami i oświetleniem, co jest kluczowe w produkcji filmów animowanych i efektów wizualnych.
      Oświetlenie: Katana specjalizuje się w zaawansowanym oświetleniu scen. Umożliwia tworzenie złożonych schematów oświetleniowych, które mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane. Dzięki wydajnemu zarządzaniu scenami, Katana jest idealna do pracy nad dużymi scenami z wieloma źródłami światła.
      Efektywność Workflow: Katana jest zaprojektowana, aby wspierać procesy pracy w dużych studiach, gdzie wiele osób może pracować nad różnymi aspektami tego samego projektu. Posiada funkcje umożliwiające łatwe współdzielenie i aktualizację pracy pomiędzy różnymi działami.
      Zgodność z Innymi Narzędziami: Katana łatwo integruje się z innymi programami używanymi w produkcji filmowej i gier, takimi jak programy do tworzenia animacji 3D (np. Maya, Houdini) czy systemy renderowania (np. Arnold, RenderMan, V-Ray).
      Non-Destructive Workflow: Pozwala na nie-destrukcyjne podejście do look development i oświetlenia, co oznacza, że można wprowadzać zmiany bez wpływu na wcześniej wykonaną pracę.
      Skalowalność: Jest szczególnie ceniona w dużych produkcjach za jej zdolność do obsługi bardzo dużych i złożonych scen, nie tracąc przy tym na wydajności.
      Katana jest często wybierana w profesjonalnych studiach filmowych i produkcyjnych ze względu na jej mocne strony w zakresie zarządzania oświetleniem i look development w skomplikowanych scenach. Jest to narzędzie kluczowe w procesie tworzenia efektów wizualnych wysokiej jakości.
       

      10 komentarzy
    4. Chłopi - czy będzie Oskar?

      Myślę, że warto założyć wątek i rozpocząć dyskusję o filmie Chłopi, który pobił właśnie rekord kinowy - "Chłopi" to najczęściej oglądany film tego roku w Polsce.  Film jest wyjątkową produkcja od twórców Twój Vincent i kandydatem do Oskarów 2024 w kategorii filmu zagranicznego.
      Coraz więcej też ukazuje się materiałów dodatkowych związanych z filmem. Uwagę zwraca muzyka za którą odpowiadał Łukasz L.U.C. Rostkowski wraz z Rebel Babel Film Orchestra.
      Czy widzieliście już film? Co o nim sądzicie?
      Proces powstawania filmu
      Tutaj więcej możecie przeczytać w artykule w serwisie bankier.pl

      Fragment:
       

      29 komentarzy
    5. Zombies Cinematic - Call of Duty: Modern Warfare III - od Platige Image

      W internecie ukazał się cinematic do gry Call of Duty: Modern Warfare III 
      Animacja stworzona przez studio Platige Image we współpracy z Activision.
       
      Reżyser: Damian Nenow
      Supervisor CG: Hubert Zegardło
      Dyrektor artystyczny: Kamil Murzyn/Adrian Bajusz
      Producent: Ewelina Zawadzka
      Producent wykonawczy: Piotr Prokop
      Korekcja kolorów: Piotr Sasim

      0 komentarzy
    6. Zwiastun Cyberpunk 2077 Phantom Liberty - Idris Elba

      Premiera dodatku Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 nastąpi 26 września 2023 roku. W ramach rozgrzewki przed tym wydarzeniem, CD Projekt przedstawił nowy klip filmowy, który z pewnością zrobił swoje. W najnowszym trailerze CP 2077 Phantom Liberty główną rolę odgrywa postać, którą zagrał znany z Hollywood aktor, Idris Elba, prezentując się niezwykle spektakularnie. Historia przedstawiona w zwiastunie wciąga, a nowo wprowadzony bohater robi prawdziwe furorę. 
      Zobaczcie zresztą zwiastun dodatku 🔥
      Making of:
       

      47 komentarzy
    7. 3D TRIBE - event branży Arch-Viz - 22 wrzesień Gdańsk

      22 września w Gdańsku odbędzie się event o nazwie 3D TRIBE
      3D TRIBE to wydarzenie networkingowe, które gromadzi profesjonalistów z branży Arch-Viz oraz grafiki 3D. Dzięki różnorodności tematów i punktów widzenia każdy uczestnik może zdobyć cenną wiedzę oraz nowe doświadczenia.
      Najbliższa edycja eventu zapowiada się naprawdę ciekawie. 
      Od organizatora:
      Jesteśmy platformą integrującą różnorodne środowiska kreatywne, nieformalnie tworzącą nową sieć komunikacyjną. Wspieramy jednostki oraz firmy, przyczyniając się do ich rozwoju i ekspansji. Nasza konferencja stanowi doskonałą okazję do dzielenia się wiedzą, nawiązywania relacji oraz inspirujących dyskusji.
      Nasza misja to stworzenie otwartej przestrzeni dla rozwoju branży 3D w Polsce. Wszystkie działania w ramach 3D TRIBE mają charakter non-profit. Naszym celem jest stabilizacja i umocnienie zawodów kreatywnych w kraju.
      Podczas poprzednich edycji, gościliśmy specjalistów z zakresu sztucznej inteligencji, architektów, grafików 3D oraz twórców oprogramowania. To luźne i nieformalne spotkanie ma na celu połączenie różnych branż kreatywnych związanych z grafiką 3D oraz klientami.
      Więcej informacji: https://archvizartist.com/live-events/
       

      Strona wydarzenia: https://archvizartist.com/live-events/

      0 komentarzy
    8. Był sobie człowiek - animacja Kamila Wójcika

      Kamil Wójcik jest autorem zabawnej animacji zatytułowanej "Był sobie człowiek". Filmowi udało się zdobyć już pewną popularność w internecie, ale odsyłam tak naprawdę do wątku założonego przez samego autora tutaj. Tam znajdziecie więcej informacji i jeśli macie jakieś pytanie - zapewne Kamil na nie odpowie.
       

      0 komentarzy
    9. Promised Land Art Festival 2023 - 2 do 6 września EC1 w Łódź

      Znamy program Promised Land Art Festival 2023
      CD PROJEKT RED przedstawił szczegóły dotyczące programu tegorocznej edycji Promised Land Art Festival, wyjątkowego wydarzenia służącego wymianie doświadczeń profesjonalistek i profesjonalistów z branży kreatywnej, oraz towarzyszącego mu wydarzenia Open Day — które odbędą się w dniach od 2 do 6 września w kompleksie EC1 w Łodzi.
      W tegorocznym programie Promised Land Art Festival nie zabraknie interesujących wykładów na tematy związane m.in. z grafiką 3D, ilustracją, animacją, storytellingiem i szeroko pojętą technologią wykorzystywaną przy produkcji gier wideo z segmentu AAA i filmów. Udział w nich wezmą uznane ekspertki i eksperci tacy jak m.in. Masahiko Otsuka, jeden z założycieli studia Trigger, w którym powstało anime Cyberpunk: Edgerunners, Kamila Szutenberg znana ze swojej współpracy z Wizard of the Coast, Brian Matyas ze studia LucasArts i Ben Erd z Blizzard. W programie znalazły się również warsztaty malarstwa olejnego z Marcinem Minorem oraz warsztaty rzeźby z Tomaszem Radzewiczem i Romainem Van den Boghaertem, a także serii spotkań Open Talk dedykowanych dyskusjom artystek i artystów reprezentujących różne dziedziny sztuki tradycyjnej i cyfrowej. 
      Z pełnym programem festiwalu można zapoznać się w tym miejscu.
      Ideą festiwalu Promised Land jest wymiana wiedzy i doświadczenia, networking oraz zacieranie granic między sztuką tradycyjną i cyfrową. Inicjatywa ta skierowana jest zarówno do osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, jak i tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w branży kreatywnej. 
      Wydarzeniem towarzyszącym festiwalowi jest odbywający się 2 września Open Day — w ramach którego odbędą się dodatkowe wykłady, a także konsultacje portfolio z udziałem m.in Jakuba Knapika i Lucjana Więcka z CD PROJEKT RED. Program wydarzenia znajduje się na oficjalnej stronie.
      Bilety na Promised Land Art Festival 2023 można nabyć za pośrednictwem oficjalnej strony wydarzenia. W ramach biletu osoby uczestniczące otrzymają dostęp do wszystkich aktywności planowanych w ramach głównej części festiwalu, a także wstęp na Open Day. Osoby zainteresowane udziałem wyłącznie w wydarzeniu towarzyszącym festiwalu mogą zakupić bilety oddzielnie na dedykowanej stronie.
       
      Organizatorem Promised Land Art Festival jest studio CD PROJEKT RED. Wśród partnerów znajdują się m.in. Adobe, Epic Games, Wacom, Vicon, Logitech, Autodesk, Samsung, Ekobilet, OSHEE oraz AMD. Patronem wydarzenia jest Miasto Łódź w ramach programu “600 lat Łodzi” i promocji marki “EC1 Łódź – Miasto Kultury”. Więcej informacji na temat festiwalu dostępnych jest za pośrednictwem oficjalnej strony wydarzenia.
       

      7 komentarzy
    10. Wiedźmin - analiza sceny walki - Tomek Bagiński

      Na kanale AntyWeb pojawił się materiał w którym Tomek Bagiński dość szczegółowo omawia scenę walki z 1. odcinka 3. sezonu serialu Wiedźmin Netflixa.
      Jak można przeczytać na Antyweb.pl:
       

      56 komentarzy
    11. Kulisy Motion Capture: Animacja ruchu w filmach, grach, AI - Adrian Perdjon

      Kulisy Motion Capture: Fascynująca Technologia Przenosząca Ruchy Aktorów do Przestrzeni 3D!
      W najnowszym odcinku podcastu Klaudii Borowiec dowiecie się więcej na temat motion capture - zachwycającej technologii, która przenosi ruchy aktorów do świata trójwymiarowego! Gościem odcinka jest Adrian Perdjon, współzałożyciel warszawskiego studia Bones, które może poszczycić się udziałem w wielu renomowanych produkcjach, takich jak "The Vanishing of Ethan Carter" (dwie nagrody BAFTA), "This War of Mine" (Time Magazine Awards dla "Gamechanger") oraz "Bound" (wyróżnienie za jakość animacji), a także produkcją wszystkich trzech części bestsellerowej gry "The Witcher".
      Tematy poruszone w podcaście:
      ▶️ rozwój branży motion capture oraz najnowsze trendy z nią związane.
      ▶️ proces pracy z wykorzystaniem tej technologii i jej wpływowi na tworzenie bardziej realistycznych postaci
      ▶️ najciekawsze projekty, kluczowe umiejętności specjalistów od motion capture, oprogramowanie, sprzęt, a także różnice między filmem a produkcją gier.
      ▶️ korzyści i możliwości, jakie niesie ze sobą motion capture (również wpływ sztucznej inteligencji na przyszłość branży).
       
       

      0 komentarzy
    12. Podcast: Izabela Poznańska - animacja twarzy w Avatarze 2

      Zapraszamy od obejrzenia/odsłuchania nowego odcinka podcastu Klaudii Borowiec. Gościem specjalnym odcinka jest  Izabela Poznańska, doświadczona facial modeler i blendshape artist, która miała okazję pracować przy największych produkcjach filmowych, w tym przy "Avatarze: Istocie wody" reżyserii Jamesa Camerona!
      Podczas rozmowy, Izabela opowie nam o kulisach swojej pracy, wyzwaniach, z którymi musiała się zmierzyć, oraz porówna pracę nad produkcjami polskimi i zagranicznymi. Będziemy mieli okazję poznać drogę, którą przeszła, aby osiągnąć sukces w branży filmowej, oraz dowiemy się, jakie umiejętności są niezbędne dla facial modelerów i blendshape artistów.
      Jeśli interesuje Was praca w branży filmowej, animacja twarzy czy kulisy tworzenia największych produkcji, to ten odcinek jest dla Was! Nie przegapcie tego wyjątkowego spotkania z ekspertką. 
       
       

      4 komentarze
    13. AI - Perspektywy i zagrożenia dla branży graficznej - podcast

      Pojawił się właśnie nowy odcinek podcastu Klaudii Borowiec - poświęcony sztucznej inteligencji i grafice. Zaproszonymi gośćmi do rozmowy są: Grzegorz Przybyś i Magda Śleboda, którzy omawiają przyszłość sztucznej inteligencji w branży graficznej. Dyskusja koncentruje się na kwestiach dotyczących wpływu AI na twórców grafiki, w kontekście narzędzi takich jak DALL-E i Midjourney, jak również problemów związanych z ochroną własności intelektualnej.
      Grzegorz Przybyś, były concept artist z Techlandu i założyciel studia grafiki i animacji Division48, przekazuje swoje doświadczenia i poglądy jako doświadczony art director. W swoim portfolio ma takie tytuły jak "Witcher 3", "Dead Island", czy "Dying Light".
      Magda Śleboda, która swoją karierę zaczęła w Ten Square Games, a teraz związana jest z Murka Games, wnosi perspektywę animatora i freelancerki. Magda jest nie tylko pasjonatką grafiki, ale całego procesu tworzenia gier i branży game devu jako całości.
      Zapraszamy do odsłuchania najnowszego odcinka, w którym dyskutujemy o wyzwaniach, możliwościach i zagrożeniach, jakie niesie ze sobą postępująca automatyzacja w dziedzinie grafiki komputerowej.
       

      0 komentarzy
    14. Adobe Firefly - zitegrowane z Photoshopem

      Jest to pewnego rodzaju "gamechanger" jeśli chodzi o Photoshopa. Adobe Firefly to jeden z projektów, których wersja testowa okazała się ogromnym sukcesem. Czy jest to kolejne narzędzie do generowania grafik? Nie do końca. To na co warto zwrócić uwagę - Adobe przekonuje, że ich narzędzie (model AI) jest trenowany wyłącznie za pomocą licencjonowanych obrazów z Adobe Stock, grafik na otwartej licencji oraz należących do domeny publicznej.
      Od wczoraj dostępne jest w Photoshopie jako funkcja "beta".
      Zachęcam zapoznać się z oficjalnym wpisem na blogu Adobe. Poniżem zamieszczę jego streszczenie w języku polskim.
      Adobe zintegrowało Generative AI i Adobe Firefly z Photoshopem, dostarczając twórcom nowe możliwości i przyspieszając pracę. Subskrybenci Photoshopa mogą teraz korzystać z Firefly, rodziny generatywnych modeli AI, bezpośrednio w aplikacji Photoshop desktop (beta), używając własnego, naturalnego języka, aby nakłonić Photoshopa do tworzenia niezwykłych obrazów za pomocą Generative Fill. Te komendy mogą być używane do dodawania treści, usuwania lub zastępowania części obrazu oraz rozszerzania krawędzi obrazu.
      Generative Fill jest zasilany przez Firefly, który został uruchomiony sześć tygodni temu i szybko stał się jednym z najbardziej udanych beta testów w historii Adobe. Firefly jest najbardziej zróżnicowaną usługą generatywnej AI na rynku, a jednocześnie jedyną, która generuje komercyjnie opłacalne, profesjonalnej jakości treści bezpośrednio z istniejących przepływów pracy twórców.
      Firma podejmuje w ten sposób kroki, aby zapobiec wykorzystywaniu nazwisk artystów w działaniach generatywnej AI Adobe i przyspiesza otwarte standardy branżowe za pośrednictwem Inicjatywy Autentyczności Treści (CAI).
      Wprowadzono również nowe narzędzia do Photoshopa, które znacznie przyspieszają codzienne twórcze przepływy pracy, umożliwiając użytkownikom wykonanie skomplikowanych edycji i tworzenie unikalnych projektów, oszczędzając przy tym czas.
      Nowe funkcje obejmują:
      Presety regulacji (Adjustment Presets):
      Filtry, które przyspieszają złożone zadania, pozwalając na podgląd i zmianę wyglądu obrazów w kilku krokach, aby osiągnąć natychmiastowy, charakterystyczny wygląd i uczucie. Istnieją 32 nowe presety w panelu regulacji, które można podglądnąć, zanim zdecydujesz się na ich zastosowanie.
      Narzędzie usuwania (Remove Tool):
      Funkcja zasilana przez AI, która pozwala zastąpić niechciany obiekt, po prostu go zamalowując, zachowując integralność pobliskich obiektów i zapewniając nieprzerwane przejście na skomplikowanych i zróżnicowanych tłach.
      Pasek zadań kontekstowych (Contextual Task Bar):
      Menu na ekranie, które sugeruje najbardziej odpowiednie następne kroki w kilku kluczowych przepływach pracy,redukuje liczbę kliknięć potrzebnych do ukończenia projektu i ułatwia dostęp do najczęściej wykonywanych akcji.
      Gradienty (Gradients):
      Funkcja, która została znacznie ulepszona, a przepływ pracy został przyspieszony. Pozwala ona na tworzenie gradientów w kilku prostych krokach i teraz obejmuje nowe kontrolki na płótnie, które pomagają precyzyjnie kontrolować wiele aspektów gradientu w czasie rzeczywistym. Można teraz również dokonywać nieinwazyjnych edycji gradientów, co oznacza, że można wrócić i dokonać zmian w gradientach bez trwałego modyfikowania oryginalnego obrazu.

      Zobacz wideo: Gradients - Photoshop  
      Co sądzicie o Firefly? 

      2 komentarze
    15. Arch Wiz: przyszłość branży, zmiany, trendy, zarobki i prognozy

      Zapraszamy do odsłuchania kolejnego odcinka podcastu Klaudii Borowiec. Tym razem odcinek dotyczy branży związanej z wizualizacjami architektonicznymi. 
      Odkryj tajniki branży arch-wiz z Michałem Nowakiem - artystą 3D i specjalistą od wizualizacji. Dowiedz się, jak możesz zarabiać na wizualizacjach i jakie perspektywy czekają na grafików i wizualizatorów. Zobacz, jak Polacy radzą sobie na tle innych krajów. Czy AI jest realnym zagrożeniem dla branży? Odpowiedzi na te pytania i wiele więcej znajdziesz w fascynującej rozmowie z Michałem Nowakiem, założycielem studia wizualizacji i organizatorem konferencji BW3.
       
       

      0 komentarzy
    16. Motörhead – Enter Sandman - teledysk

      Motörhead – Enter Sandman - teledysk/animacja polskich twórców pojawił się właśnie w internecie. 
      Jego twórcami są Kamil Wójcik - animacja, montaż, za koncepty postaci, lokacji i tła odpowiadała natomiast Cat Kaczmarek. Za color grading odpowiadał natomiast Szymon Kraszewski. Producentką była natomiast Marta Brodacka.
      Kamil i Cat współpracują ze sobą od lat i znani są właśnie z "horrowych" animacji i teledysków. 
      Zapraszam do wątku na forum gdzie Kamil dzieli się warsztatem i powstaje tam mały making of.
      Teledysk
       

      2 komentarze
    17. Rycerze Zodiaku - zwiastun filmu w reż. Tomka Bagińskiego

      Do sieci trafił nowy trailer filmowej adaptacji słynnej mangi i anime z lat 80. – Rycerze Zodiaku (Knights of the Zodiac). Film wyreżyserował Tomasz Bagiński.
      Film w polskich kinach będzie można oglądać już w maju tego roku.
       

      72 komentarzy
    18. 3D WARSAW - 23/03/2023 - meetup

      23 marca odbędzie się kolejne spotkanie z cyku 3D WARSAW - 23/03/2023

      Gośćmi tej edycji będą:
      Fabio Palvelli Alexander Riedel Zapisy oraz więcej szczegółów / register now: 3dwarsaw.com
      3D WARSAW to platforma integrująca różnorodne środowiska kreatywne, która w sposób nieformalny tworzy nową sieć komunikacyjną. Stawiamy na drzwi otwarte dla wszystkich zainteresowanych oraz każdego tematu do dyskusji. Jednocześnie chcemy wspierać się w obszarach twórczych i tworzyć podstawy pod nowy biznes.
      3D WARSAW is a recurring event dedicated to people from the Arch - Viz and 3D graphics industry in Poland. Hosted by the international studio MOTIV, it creates a new networking place to exchange the artistic, technical and design experiences.
      The variety of topics and ideas will guarantee a valuable knowledge and experience for each participant.


      0 komentarzy
    19. Darek Zabrocki o tworzeniu koncepcji do filmów i gier

      Na weekend zachęcamy was do posłuchania rozmowy Włodka Markowicza z Darkiem Zabrockim - o tworzeniu koncepcji do filmów i gier.
      Myślę, że Darka nie trzeba zbytnio przedstawiać społeczności Max3D.pl bo tutaj również lata temu spędzał długie godziny na nauce (co też w pewnym momencie pojawiło się w rozmowie - pozdrawiamy).
      Myślę, że rozmowa może być bardzo wartościowa dla początkujących lub osoby, które uczą się grafiki (ale nie tylko). 
       
       

      13 komentarzy
    20. Kulisy pracy Expert Character Artist - rozmowa z Marcinem Klickim

      Zapraszamy do obejrzenia prawie dwugodzinnego wywiadu z Marcinem Klickim na temat pracy jako Expert Character Artist. Sporo wątków zostało w nim poruszonych, również kwestie, które dzisiaj rozpalają branżę kreatywną - AI. 
      Marcin zdradził sporo informacji o tym jak pracuje, od czego zacząć, jak wygląda praca w CD Projekt RED, padły też mocniejsze słowa i podsumowania o niektórych projektach.
      Jak zawsze polecamy!
      Podcast znajdziecie również w serwisie Spotify.

      55 komentarzy
    21. Film Damiana Nenowa inspiracją do Top Gun: Maverick

      Kilka dni temu w Nowym Yorku odbyła się uroczysta kolacja z okazji New York Film Critics Circle Awards 2023 (Nagroda Stowarzyszenia Nowojorskich Krytyków Filmowych). Podczas uroczystości Claudio Miranda (director of photography) odebrał nagrodę za najlepsze zdjęcia w filmie Top Gun: Maverick.
      Miranda podczas tej uroczystości zdradził co było inspiracją przy tworzeniu zdjęć do filmu. Okazuje się, że w dużej mierze był nią film Damiana Nenowa pt. "Paths of Hate". 
      Film po ponad 10 latach dostał drugie życie co na pewno jest miłą niespodzianką dla jego autora. Gratulacje Damian!
      Paths of Hate / Damian Nenow
       
      Polski film animowany zrealizowany w 2010 roku w studiu Platige Image przez Damiana Nenowa. Animacja jest krótką opowieścią o drzemiących w ludziach bestiach przedstawioną w formie widowiskowych i atrakcyjnych plastycznie scen walk lotniczych. Konstrukcja filmu oraz oryginalna technicznie stylizacja obrazu sprawiają, że Paths of Hate przypomina wprawiony w ruch, sensacyjny komiks.
      Paths of Hate znalazł się na ogłoszonej przez Amerykańską Akademię Filmową liście 10 filmów, które będą ubiegać się o nominacje do Oskara 2012 w kategorii Najlepszy Krótkometrażowy Film Animowany. Animacja powstała przy wsparciu finansowym Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, który również wspomaga promocję oscarową filmu.
      Nagrody
      Nagroda za Najlepszy Profesjonalny Krótki Film Animowany na 19. Festiwalu Animacji Anima Mundi, Rio de Janeiro (2011), Nagroda za Najlepszy Film Animowany i Nagroda Specjalna Jury na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Niezależnych Comic-Con, San Diego, USA (2011), Nagroda za Najlepszy Międzynarodowy Film Animowany i Nagroda Specjalna Jury na Międzynarodowym Festiwalu Animacji, La Coruna, Hiszpania (2011), Wyróżnienie Specjalne w sekcji filmów krótkometrażowych na 35. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Animowanych, Annecy, Francja (2011) Nagroda Jury na 38. Festiwalu Animacji Komputerowej Siggraph, Kanada (2011) Źródło: www.polygon.com

      1 komentarz
    22. Unreal Engine 5.1 - tutoriale

      Jeden z naszych aktywnych użytkowników - Dariusz Łacheta (Destroyer) założył kanał na YouTube na którym publikuje ostatnio filmy poświęcone Unreal Engine 5.1. Jeśli interesuje was ten temat - warto rzucić okiem.
      Filmy na kanale: https://www.youtube.com/@cg.destroyer/videos

      64 komentarzy
    23. Wielka Woda - kulisy pracy nad efektami specjalnymi

      Na kanale Klaudii Borowiec pojawiła się kolejna interesująca rozmowa związana ze światem CGI. Polecamy rozmowę z Markiem Walczykiem (Senior Producent VFX ze studia Nolabel w Krakowie) na temat kulis pracy nad efektami specjalnymi w serialu Netflixa "Wielka Woda".
       

      0 komentarzy
    24. Wiedźmin 3: Dziki Gon wkroczy w nową generację już w grudniu

      CD PROJEKT RED ogłosił, że Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Kompletna w wersji na konsole nowej generacji PlayStation 5 i Xbox Series X|S oraz komputery PC ukaże się 14 grudnia 2022 roku.
      Nowa odsłona wielokrotnie nagradzanej gry role-playing studia CD PROJEKT RED została w pełni zoptymalizowana i wzbogacona o szereg ulepszeń graficznych i technicznych, wykorzystujących możliwości współczesnego sprzętu do gier. Wśród nich są m.in. ray tracing w czasie rzeczywistym, szybsze czasy ładowania, zintegrowane mody stworzone przez społeczność i inne nowości. Tytuł otrzyma również dodatkową zawartość inspirowaną serialem Wiedźmin od Netflix. Zmiany i nowości zostaną szczegółowo omówione podczas nowego odcinka REDstreams, w którym twórcy zaprezentują również rozgrywkę z nowej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Transmisja odbędzie się w przyszłym tygodniu na kanale studia na Twitchu.
      Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Kompletna w wersji na nową generację trafi do sprzedaży w wersji cyfrowej na konsole PlayStation 5, Xbox Series X|S i komputery PC. Wydanie to, poza grą Wiedźmin 3: Dziki Gon, zawierać będzie komplet zawartości dodatkowej oraz oba rozszerzenia fabularne: Serca z kamienia oraz Krew i wino. Osoby posiadające dowolne wydanie gry na konsole PlayStation 4, Xbox One i PC otrzymają aktualizację na nową generację bezpłatnie. Data premiery wydania pudełkowego zostanie ogłoszona wkrótce.

      Dodatkowo dla wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch w późniejszym terminie pojawi się również osobna aktualizacja, wprowadzająca liczne ulepszenia oraz zawartość nawiązującą do znanej z platformy Netflix adaptacji Wiedźmina.

      37 komentarzy
    25. Painter 2022 i oprogramowanie do wideo w świetnym pakiecie Humble Bundle

      Jeśli ktoś chciał kupić najnowszego Paintera 2022 to jest świetna okazja ku temu. W ramach Humble Bundle możecie nabyć Paintera 2022 wraz z innymi programami graficznymi, dodatkami i programami do edycji wideo w świetnej cenie.
      Aby kupić Paintera w pakiecie trzeba zapłacić minimum 30 EUR. 
      Jesteśmy partnerem Humble Bundle - kupując pakiet przez nasz link - wspieracie nasz serwis:
      https://www.humblebundle.com/software/anything-but-ordinary-painter-bundle-software?partner=max3d
      Jeśli kupicie zestaw, to w świetnej cenie oprócz Paintera możecie uzyskać licencje na:
      - dodatkowe brushe
      - programy do edycji wideo:  VideoStudio Pro 2022, Plus PaintShop Pro 2022 oraz AfterShot Pro 3
       

      18 komentarzy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności