Na stronie Autodesk udostępnione zostały materiały z konferencji Autodesk Media & Entertainment Days 2020. Przypominamy, że konferencja odbyła się we 23 i 24 września tego roku.
Materiały dostępne są za darmo po wypełnieniu krótkiego formularza imiennego.
Spis wszystkich udostępnionych materiałów (prezentacje oraz wideo)
Dzień I
Sesja plenarna. Kreatywność wspierana technologią
Magdalena Lubas | Autodesk
Codzienne wyzwania w pracy artysty 3D w studiu postprodukcji
Piotr Kujko | Platige Image
Wykorzystanie fotogrametrii do tworzenia fotorealistycznej zawartości 3D w grach i aplikacjach VR
Wojciech Pazdur | The Farm 51
Maya® 2020 – New Features And Improvements
Roland Reyer | Autodesk
Wykorzystanie narzędzi Autodesk przy produkcjach trailerów do gier
Mariusz Radomski, Łukasz Kubiński | Dash Dot Creations
Ask the Expert - Maya session
Roland Reyer | Autodesk
Dzień II
Increase your rendering power with Arnold 6
John Paul Giancarlo | Autodesk
Latest and Future Workflows for Games, Design and TV in Autodesk 3ds Max®
Alex Horst | Autodesk
Tworzenie Arnold Shadera dla modelu smoka w 3ds Max
Łukasz Banaszkiewicz | Procad
Ask the Expert - Arnold & 3ds Max
Alex Horst, John Paul Giancarlo | Autodesk
Kontrola chaosu w ujęciu postprodukcyjnym - czyli realia pracy przed i po wprowadzenie Shotgun'a
Tomasz Dyrduła | Juice
Import i obróbka danych z systemów MoCapowych z wykorzystaniem Motion Builder®
Jakub Baran, Michał Chmielewicz | PCC Polska
Najnowsze propozycje od Dell Precision ułatwiające pracę z domu dedykowane dla przemysłu media & entertainment
Konrad Pleban | Dell
Wirtualna produkcja - VR w branży filmowej
Bartosz Żuk | HTC Vive
Materiały z konferencji znajdziecie pod tym adresem: https://www.autodesk.pl/campaigns/me-days/library
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto