Kulisy Motion Capture: Animacja ruchu w filmach, grach, AI - Adrian Perdjon
Kulisy Motion Capture: Fascynująca Technologia Przenosząca Ruchy Aktorów do Przestrzeni 3D!
W najnowszym odcinku podcastu Klaudii Borowiec dowiecie się więcej na temat motion capture - zachwycającej technologii, która przenosi ruchy aktorów do świata trójwymiarowego! Gościem odcinka jest Adrian Perdjon, współzałożyciel warszawskiego studia Bones, które może poszczycić się udziałem w wielu renomowanych produkcjach, takich jak "The Vanishing of Ethan Carter" (dwie nagrody BAFTA), "This War of Mine" (Time Magazine Awards dla "Gamechanger") oraz "Bound" (wyróżnienie za jakość animacji), a także produkcją wszystkich trzech części bestsellerowej gry "The Witcher".
Tematy poruszone w podcaście:
▶️ rozwój branży motion capture oraz najnowsze trendy z nią związane.
▶️ proces pracy z wykorzystaniem tej technologii i jej wpływowi na tworzenie bardziej realistycznych postaci
▶️ najciekawsze projekty, kluczowe umiejętności specjalistów od motion capture, oprogramowanie, sprzęt, a także różnice między filmem a produkcją gier.
▶️ korzyści i możliwości, jakie niesie ze sobą motion capture (również wpływ sztucznej inteligencji na przyszłość branży).
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się