Jump to content
  • Kulisy Motion Capture: Animacja ruchu w filmach, grach, AI - Adrian Perdjon

    Kulisy Motion Capture: Fascynująca Technologia Przenosząca Ruchy Aktorów do Przestrzeni 3D!

    W najnowszym odcinku podcastu Klaudii Borowiec dowiecie się więcej na temat motion capture - zachwycającej technologii, która przenosi ruchy aktorów do świata trójwymiarowego! Gościem odcinka jest Adrian Perdjon, współzałożyciel warszawskiego studia Bones, które może poszczycić się udziałem w wielu renomowanych produkcjach, takich jak "The Vanishing of Ethan Carter" (dwie nagrody BAFTA), "This War of Mine" (Time Magazine Awards dla "Gamechanger") oraz "Bound" (wyróżnienie za jakość animacji), a także produkcją wszystkich trzech części bestsellerowej gry "The Witcher".

    Tematy poruszone w podcaście:

    ▶️ rozwój branży motion capture oraz najnowsze trendy z nią związane.
    ▶️ proces pracy z wykorzystaniem tej technologii i jej wpływowi na tworzenie bardziej realistycznych postaci
    ▶️ najciekawsze projekty, kluczowe umiejętności specjalistów od motion capture, oprogramowanie, sprzęt, a także różnice między filmem a produkcją gier.
    ▶️ korzyści i możliwości, jakie niesie ze sobą motion capture (również wpływ sztucznej inteligencji na przyszłość branży).
     

     

     Share


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy