Zobacz nagrania z konferencji Autodesk #MEdays2021
Jeśli nie mogłeś na żywo śledzić konferencji Autodesk Media & Entertainment DAYS 2021 - nic straconego. Udostępnione zostały nagrania sesji.
Aby obejrzeć materiały wymagana jest rejestracja na stronie Autodesk.
Zobacz nagrania sesji z wirtualnej konferencji już teraz. Wśród nich:
-
debata "Artystyczna dusza w świecie deadline'u. Jak efektywnie zarządzać ludźmi i czasem, by osiągnąć sukces artystyczny oraz komercyjny?" Paneliści: Marta Fijak, Anshar Studios; Karol Żbikowski, Platige Image.
Prowadzący: Radosław Nałęcz, Polsat Games - doświadczenia 11 bit studios w prezentacji "Użycie narzędzi Autodesk w procesie tworzenia strony artystyczno - wizualnej gry" - przedstawił Arek Tomaszewski, 11 bit studios
- sesja "Jak zarządzać zespołem twórców w produkcji VFX. Case-study trailer'a The Medium" - zaprezentowana przez Mateusza Tokarza, Platige Image
- prezentacja "Wirtualna Produkcja z użyciem silników graficznych jako przyszłością produkcji animacji 3D!" - temat poprowadził Adrian Perdjon, Bones Studio
i wiele innych ciekawych tematów!
Konferencja - nagrania
Dzień I
-
Artystyczna dusza w świecie deadline'u | DEBATA
Artystyczna dusza w świecie deadline'u. Jak efektywnie zarządzać ludźmi i czasem, by osiągnąć sukces artystyczny oraz komercyjny? | Paneliści: Marta Fijak, Anshar Studios; Piotr Babieno, Bloober Team; Karol Żbikowski, Platige Image. Prowadzący: Radosław Nałęcz, Polsat Games
-
Co nowego w programie Maya 2022 | Roland Reyer, Autodesk
Modelling, Rigging, Animation, and a "feel-good" right at the start: What's new in Maya 2022 | Roland Reyer, Autodesk
-
Autodesk 3ds Max | Alex Horst, Autodesk
Boost your production with latest Modeling & Viewport features in Autodesk 3ds Max | Alex Horst, Autodesk
-
Rozmowa o trendach | Łukasz Trybuś, Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych
-
Rozmowa o trendach | Patrycja Rodzińska-Szary, ekspert rynku gier wideo
-
Maya USD | Will Telford, Autodesk
-
Użycie narzędzi Autodesk w procesie tworzenia | Arek Tomaszewski, 11 bit studios
-
BreakoutRoom1 - Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk
Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk | Roland Reyer, Alex Horst, Will Telford, Autodesk
-
BreakoutRoom2 - W jaki sposób dostosować środowisko pracy | Konrad Pleban, Dell
W jaki sposób dostosować środowisko pracy dla użytkownika kreatywnego przy wykorzystaniu rozwiązań firmy Dell | Konrad Pleban, Dell Technologies - BreakoutRoom3 - Rysunkowa postać - Arnold Toon Shader w 3ds Max | Łukasz Banaszkiewicz, Procad
Dzień II
-
Jak zarządzać zespołem twórców w produkcji VFX. Case-study trailer'a The Medium | Mateusz Tokarz, Platige Image
-
Wirtualna Produkcja z użyciem silników graficznych jako przyszłość produkcji animacji 3D! | Agnieszka Podlewska, Maciej Rudzin, Bones Studio
-
Zarządzanie projektami kreatywnymi z ShotGrid (wcześniej: ShotGun Software)
David Mason, Autodesk
-
Rozmowa o trendach - rynek pracy i kompetencje | Dominika Opozda, Devire
-
A closer look at sweep mesh | Jon Capleton, Autodesk
-
Arnold 6.2 "get to the next level with Arnold Imagers
John Paul Giancarlo, Autodesk
-
Rozmowa o trendach - "Jak wyróżnić się w branży"
Tomek Bagiński, reżyser
-
BreakoutRoom1 - Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk
Jon Capleton, John Paul Giancarlo, David Mason, Autodesk
-
BreakoutRoom2 - Wyzwól swoją kreatywność z nowymi narzędziami od 3Dconnexion
Aleksandra Goroszko, 3Dconnexion
-
BreakoutRoom3 - Tworzenie Cut-sceny filmowej
Michał Chmielewicz, Jakub Baran, PCC Polska
Zobacz nagrania z wydarzenia: boards.autodesk.com/medays2021
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się