Zgłaszam drobną zmianę: znalazłem lepsze rysunki i będę robił peugeota 407 coupe w wersji 2005 a nie jak wcześniej pisałem 2006 - w sumie różnice są niewielkie ale dla porządku wspominam.
W menu Window>Settings/Preferences>Preferences, w sekcji Interface jest ViewCUbe - zaznacz Show the ViewCube.
Problem nr2: po lewej stronie, mniej więcej poniżej połowy są ikonki, które odpowiadają za układ viewport.
No tak - mea culpa!
Chodzi o tylko i wyłącznie o emisję. Tak jak zauważył Kroopson 1 klatka ma się równać 25. W moim przypadku emisja cząsteczek zaczyna się w 30 klatce i całość trwa do 85 klatki. I chodzi o to że od klatki 60 do 85 ma się w nieskończoność powtarzac.
Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Przy próbie renderu pojawia się taki komunikat:
p, li { white-space: pre-wrap; } Error: (Mayatomr.Output) : while defining texture "file1:tex": failed to open texture file /Volumes/MacFiles/Piotr/Maya/nazwa/sourceimages/tlo.psd
Przy renderze maya soft jest ok.
POMOCY!
No to chyba człowieku nie czytasz polskiego SF - bo stoi na dość wysokim poziomie jeśli już chcesz wiedzieć. A szczególnie na wysokim poziomie stoi sf zajmująca się alternatywną historią - żeby nie być gołosłownym: przeczytaj sobie "Lód" Dukaja. Sorki za off - ale nie mogłem się pod wieczór powstrzymać...
Też zwróciłem na to uwagę - ale wydaje mi się że po prostu nie znamy kontekstu tej sceny - bądź co bądź nie ma dźwięku... więc nie wiadomo tak do końca o co tam chodzi i czy ten uśmiech ma prawo tam być czy nie...
A mi się bardzo podoba to uciekanie z kadru - to jest jakby z perspektywy tego który strzela a trafić nie może. A tak w ogóle człowieku to Cię podziwiam, że zabierasz się za takie rzeczy, nad którymi zazwyczaj siedzi sztab ludzi. Dla mnie bomba - wybuchy są super i prowadzenia kamery jest ok.