-
Nowy serial animowany z RMG
Trochę tandetny ten pierwszy odcinek, choć graficznie prezentuje się dużo lepiej niż Włatcy Móch. Moim zdaniem postacią brakuje charakteru, który posiadali bohaterowie WM, ale widziałem tylko jeden odcinek więc mogę się mylić
-
Coca cola - nowa reklama
Czym bliżej końca tym wygląda gorzej, ale i tak spot miażdży jak mało co.
-
Onesize Showreel 2008
robi wrażenie, choć to kino nie w moim guście...
- Obiekty 3D: Kamiś90 modele
-
Obiekty 3D: Kamiś90 modele
Kolejny miecz z Warhammera. Co do tekstur, to powoli zaczynam łapać, o co w tej zabawie chodzi, ale jest zbyt wcześnie bym moje próby teksturowania tutaj zamieszczał. A właśnie - z modeli, które tutaj pokazałem oteksturuję tylko ten. Model jest low-poly jak widać (choć wydaje mi się że zbyt lp)- składa się z 668 poly. Byłbym wdzięczny, za informację o tym ile maksymalnie poligonów na model broni do gry można użyć. Gdy oteksturuję ten miecz to będę go scluptował w Blenderze (zrobię jakieś rysy, ornamenty albo runy). To tyle chciałem powiedzieć, jeśli coś jeszcze mi się przypomni to na pewno napiszę.
-
Obiekty 3D: Kamiś90 modele
@Bruneq: dzięki, kolejne rendery będą miały jasny materiał, więc będzie więcej widać >>>>> Floo chcę je oteksturować, tyle że najpierw muszę się nauczyć malować tekstury. @F/X: pousuwam nie potrzebne poly i postaram się jakoś mądrze ułożyć siatkę. Co do Zbrusha, to jest to inna historia- chciałbym go kupić do lata, o ile zorganizuję taką forsę, ale to tak na marginesie. @kamil.ochel: "całkiem spoko pracuj dalej chetnie zobacze" jeśli masz przez to na myśli, czy będą kolejne modele, to tak, będą. Dzięki wszystkim za komentarze, postaram się jakoś te problemy rozwiązać.
-
Obiekty 3D: Kamiś90 modele
Witam. Ostatnimi czasy zrobiłem kilka modeli low-poly. Jeden już widzieliście, a teraz zaprezentuję resztę: 1. Imperial Sword 2.Bone Rod 3. Skull Mace 4. Eagle Sword Modele te bazują na konceptach Warhammera, które stały się ostatnimi czasy dużą inspiracją dla mnie. Chciałbym te modele oteksturować, tyle że wogóle nie mam pojęcia jak to zrobić - moja praca kończy się więc na eksporcie pociętej siatki. Jeśli macie jakieś porady, lub tutoriale o tworzeniu tekstur to chętnie poczytam.
-
Postać 3d: Troll Bagienny
>>> Od siebie powiem że fajny, ale jak na mieszkańca bagna wygląda bardzo czysto. Nie wiem czy grałeś w gothica:nk - tam na bagiennych trollach rosły jakieś mchy i inne porosty - może też byś poszedł w tym kierunku? Ogólnie to bardzo mi się podoba :) pozdro
-
Problem
To jest twój problem. Zbyt się śpieszysz. Nie zrobisz dobrego moda, jeśli na spokojnie nie przestudiujesz podstaw oprogramowania z którego korzystasz, nie przeczytasz manuali, bądź nie poszukasz informacji na forach tej gry.
-
Problem
Pyhon obsługuje skrypty pythona, czyli takie co mają rozszeżenie *.py. A lua to nie wiem, coś mi się z gimpem kojarzy i niejakim SHEME. Ewentualnie możesz spróbować to notatnikiem otworzyć. Spodziewałem się słowa dziękuję, ale to też może być ...
-
Problem
@sanki: sorry, ale możesz go jeszcze do nauki ortografii przekonać, albo instalacji FF :)
-
Problem
Oj przestań, bo zaraz się rozkleję :p Python to język skryptowy, czyli jak nie trudno się domyślić pisane są w nim skrypty, w tym przypadku do Blendera. Exportery do różnych formatów, to też skrypty, więc teoretycznie instalacja Pythona może coś pomóc. Widzę że przemęczać to ty się nie lubisz, więc masz link: python.org
-
"większe" Cube
te uchwyty to wierzchołki :) co do dzielenia siatki to masz wiele narzędzi, a opcja którą wybrałeś jest jak dla mnie mało wygodna. Lepiej posługiwać się opcją subdivide (W trybie Edit Mode wciskasz W >> Subdivide).\
-
Autodesk Mudbox - pomoc onlie
Z mudboxa nie korzystam, chciałem zwrócić jedynie uwagę na błąd w tytule newsa :)
-
GIMP 2.6
Istnieje wersja gimpa mieszcząca się w jednym oknie i to nie żadna ściema. Kiedyś z niej korzystałem nawet, ale była niestabilna, więc powróciłem do wersji multi-okienkowej :) Nie mam już linka do wersji jednookienkowej, ale zapewne jest na gimp.org
Kamiś90
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta