Skocz do zawartości

Caesum

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Caesum dodał odpowiedź w temacie → w Plugins
    No właśnie, pewien konwerter potrafi wyciągnąć z gry Tomb Raider: Angel of Darkness mapy, jednakże zapisuje je w formacie .map, a w 3ds'ie nie ma takiego importera, do tego(nie wiem czy to prawda) to może wcale nie być oryginalne rozszerzenie ;x Jest jakiś sposób, aby uruchomić ten plik w 3ds max? Aha, wiem jeszcze, że meshe były robione za pomocą Maya. A tu jeden z tych plików: http://www.megaupload.com/pl/?d=V64NT5NV
  2. Caesum odpowiedział Caesum → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Z poly idzie mi jeszcze gorzej, ale popróbuję jeszcze ^^
  3. Caesum odpowiedział Caesum → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Z poly idzie mi jeszcze gorzej, ale popróbuję jeszcze ^^
  4. Caesum odpowiedział Caesum → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Możliwe, ale w każdym bądź razie chciałbym chociaż poznać przyczynę tego problemu, i jego rozwiązanie xD
  5. Caesum odpowiedział Caesum → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Możliwe, ale w każdym bądź razie chciałbym chociaż poznać przyczynę tego problemu, i jego rozwiązanie xD
  6. Caesum dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217 poradnika, dotarłem do: "Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. " Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :| Mam 3ds max 7 Proszę o pomoc :X
  7. Caesum odpowiedział Caesum → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217 poradnika, dotarłem do: "Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. " Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :| Mam 3ds max 7 Proszę o pomoc :X

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności