-
.map
No właśnie, pewien konwerter potrafi wyciągnąć z gry Tomb Raider: Angel of Darkness mapy, jednakże zapisuje je w formacie .map, a w 3ds'ie nie ma takiego importera, do tego(nie wiem czy to prawda) to może wcale nie być oryginalne rozszerzenie ;x Jest jakiś sposób, aby uruchomić ten plik w 3ds max? Aha, wiem jeszcze, że meshe były robione za pomocą Maya. A tu jeden z tych plików: http://www.megaupload.com/pl/?d=V64NT5NV
-
Tworzenie głowy(surface tool)
Z poly idzie mi jeszcze gorzej, ale popróbuję jeszcze ^^
-
Tworzenie głowy(surface tool)
Z poly idzie mi jeszcze gorzej, ale popróbuję jeszcze ^^
-
Tworzenie głowy(surface tool)
Możliwe, ale w każdym bądź razie chciałbym chociaż poznać przyczynę tego problemu, i jego rozwiązanie xD
-
Tworzenie głowy(surface tool)
Możliwe, ale w każdym bądź razie chciałbym chociaż poznać przyczynę tego problemu, i jego rozwiązanie xD
-
Tworzenie głowy(surface tool)
Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217 poradnika, dotarłem do: "Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. " Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :| Mam 3ds max 7 Proszę o pomoc :X
-
Tworzenie głowy(surface tool)
Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217 poradnika, dotarłem do: "Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. " Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :| Mam 3ds max 7 Proszę o pomoc :X
Caesum
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta