No właśnie, pewien konwerter potrafi wyciągnąć z gry Tomb Raider: Angel of Darkness mapy, jednakże zapisuje je w formacie .map, a w 3ds'ie nie ma takiego importera, do tego(nie wiem czy to prawda) to może wcale nie być oryginalne rozszerzenie ;x
Jest jakiś sposób, aby uruchomić ten plik w 3ds max?
Aha, wiem jeszcze, że meshe były robione za pomocą Maya.
A tu jeden z tych plików:
http://www.megaupload.com/pl/?d=V64NT5NV
Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217
poradnika, dotarłem do:
"Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. "
Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :|
Mam 3ds max 7
Proszę o pomoc :X
Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217
poradnika, dotarłem do:
"Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. "
Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :|
Mam 3ds max 7
Proszę o pomoc :X