Skocz do zawartości

My-Key

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. To ja się pochwalę ^^, Oto jest mod do którego robię normalmapy http://facelift.quakedev.com/retexture/
  2. My-Key odpowiedział My-Key → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Znalazłem trochę czasu i zriggowałem oraz oteksturowałem Klaymena :) Jeszcze wymaga dopracowania, ale wg. mnie nie zostało już wiele do zrobienia :P Zapomniałbym :) Jakiś wspaniały człowiek zamierza robić 3 część Neverhooda :D Tu jest pilotowy odcinek gry http://klaymen.site88.net/
  3. My-Key odpowiedział My-Key → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki La R za zdjęcia. Chwilę temu udało mi się znaleźć w lepszej jakości. http://img389.imageshack.us/img389/8135/neverhfy6.jpg Dla fanów Neverhooda polecam Skullmonkeys - kontynuację Neverhooda (niestety tylko na PSX). Warto pograć dla filmików :) Edit: Klaymen po przeskalowaniu wygląda o wiele lepiej :)
  4. My-Key odpowiedział My-Key → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Co do stóp to się zgapiłem :P A co do rąk to jeszcze nad nimi będę pracować. @ 3D CREATIVE Masz może tego printa? Ja niestety mam tylko wersję nieoryginalną :(
  5. My-Key odpowiedział My-Key → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Poprawiłem dłonie i stopy, oraz pogrubiłem klatę. Zrobiłem jeszcze z nudów owieczkę :P
  6. My-Key odpowiedział My-Key → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Starałem się najlepiej jak umiałem, ale ze zdjęć nie da się za bardzo odczytać dokładnych proporcji (np. długości rąk), więc robiłem trochę na wyczucie. Jakbyś podał jakieś konkrety co do różnic to postarałbym się go poprawić.
  7. My-Key odpowiedział My-Key → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Już skończyłem :) Jeszcze tylko zrobić bumpmapę i zanimować.
  8. My-Key odpowiedział My-Key → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki za opinię. A co do barów no to takie wyszły gdyż nie mam zdjęcia od przodu, na necie są tylko z pół profilu, albo czymś zasłania tułów. A co do fałdek, to jest tylko zmiksowany noise i stucco, zrobiony tylko po to, żebym widział jak to mniej więcej wygląda w plastelinie. A co do ilości fałdek to nie do końca się zgodzę: Ale dzięki za rady. Postaram się wszystko poprawić. Edit: Nie mogę na razie więcej poprawić, bo się burza robi.
  9. Witam. Od paru dni bawię się z Kleymenem (bohater gry "The Neverhood"). Mam nadzieję, że spodoba się wam i pomożecie w razie potrzeby :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności