Skocz do zawartości

BiZkiD

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

BiZkiD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. No]2 wiem jak najbardziej co mowie:) Ale faktycznie ten model bardzo mi sie podoba
  2. Facet wyglada jak scan... Az sie nie chce wierzyc,ze to zrobil czlowiek:)
  3. Hm:) nie twierdze,ze to jest najbardziej skomplikowany i najbardziej obfitujacy w detale sculpt jaki widzialem,bo tak nie jest. Jednak uwazam,ze spelnia dobrze swoja role. Na pewno znalazlby sie ktos kto wyglada podobnie do wymodelowanego pana:) Widzialem wiele realistycznych modeli i nie uwazam zeby ten jakos drastycznie od nich odstawal. Jest poprawny, tak jak powiedzialem-nie jest najbardziej skomplikowany itd. ale jesli chodzi o realizm to jest naprawde super. Wszystko zalezy od tego co chcial osiagnac autor bo jesli faktycznie to miala byc postac majaca miliard smarszczek mimicznych, blizn itd. to jeszcze nie to:) ale jesli to mial byc zwykly realistyczny facet to mysle,ze jest ok
  4. Dla mnie jakakolwiek krytyka w tym momencie czy konstruktywna czy nie jest po prostu nie na miejscu... To jeden z najbardziej realistycznych modeli jakie widzialem. Jedyne co mozna powiedziec to brak brwi;) ale "sredni detal"?:D dobry zart. Nie wiem. Moze to tylko moje zdanie ale zauwazylem,ze wrzucajac model na forum polskie i zagraniczne wypowiedzi sa skrajnie inne. Za granica wszyscy sie ciesza, chwala itd. a w Polsce zawsze znajdzie sie ktos kto OCZYWISCIE konstruktywnie ale jednak zawsze troche ponarzeka... Kazdy chce pomoc i dodac swoje uwagi ale czasem mam wrazenie,ze to jest na sile szukanie dziury w calym.. Wiadomo,ze model jest jeszcze nieskonczony ale wydaje mi sie,ze idzie w bardzo dobrym kierunku
  5. Witam wszystkich, Oto moja (nienajnowsza:)) praca. Jest to wizualizacja narzędzi. Całość zrobiona w maxie, zbrushu i PS'ie. Mam nadzieję, że odbiór będzie pozytywny mimo kilku oczywistych niedociągnięć (które z resztą może jeszcze kiedyś poprawie). Praca miala wygladac jak najbardziej fotorealistycznie i mam nadzieje,ze cel choc w malym stopniu zostal osiagniety
  6. dzieki za odpowiedz, dopracuje glowe. Jesli jednak chcialbym kiedys zrobic od nowa w kilku obiektach jakis model to jak mam rozwiazac taki problem,jaki przedstawilem,zeby dwa obiekty byly mozliwie najblizej siebie i zeby wygladalo to czysto. Do tej pory zeby osiagnac te przerwy po prostu chamferowalem dana krawedz i extrudowalem polygony w dol. Czy powinienem uzyc jakiejs innej techniki? Jesli tak to jakiej?
  7. Nvidia - probowalem na oddzielnych obiektach,ale nie wygladalo to dobrze,szczegolnie w miejscach laczen poszczegolnych czesci. Odnosze wrazenie ze te wciecia wygladajo jakby zbyt gladko przez co model wydaje sie byc "poduszkowaty". Wolalbym rzeczywiscie zrobic model w kilku obiektach ale nie wiem dokladnie jak to zrobic zeby wszystko wygladalo czysto i ladnie,tzn zeby te dwie poszczegolne czesci laczyly sie tak rowno jak na obrazku (zalczam pic.) Juz udalo mi sie zrobic swiecace oczy, Ustawilem w efektach kamery glare i zwiekszylem troche kontrast w logarithmic exposure control. Jesli uda mi sie dzis poprawic wszystkie bledy to zrobie export do zbrusha i dodam wszystkie male detale i texture. A jesli nie to sprobuje od nowa z kilkomia obiektami. A moze moglbym zrobic po prostu detach i podzielic model na te czesci ktore chce?
  8. Witam po dlugiej przerwie. Zrobilem od nowa, jeszcze musze naniesc kilka poprawek i gdzieniegdzie dodac lub poprawic kilka szczegolow. Generalnie nie jestem bardzo zadowolony. Prosze o konstruktywna krytyke:) Mam jeszcze pytanie, jak najlepiej zrobic zeby dany obiekt swiecil. Probowalem juz w architectural material i po prostu self illumination ale efekt nie jest bardzo zadowalajacy. Wszelkie uwagi mile widziane.
  9. bledy w MS beda poprawione, teraz mecza mnie dwie sprawy. 1. Czy byloby lepiej gdyby model skladal sie z kilku obiektow? 2. Do tej pory wciecia w modelu robilem przez chamfer i wszystkie polygony wewnatrz extrudowalem w dol. Czy jest jakas lepsza metoda? To glownie przez to robi mi sie straszny balagan.
  10. Clay i meshe?:) Zastanawiam sie czy nie zaczac wszystkiego od nowa z ta roznica ze zrobilbym caly model skladajacy sie z kilku obiektow, czy to dobry pomysl? Dziekuje za wszystkie odpowiedzi
  11. Przede wszystkim chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy zarówno na forum jak i w świecie CG. Skończyłem tu i ówdzie kilka tutoriali ale ostatnio natchnęło mnie by zrobić coś samemu od początku do końca. Moje umiejętności są jeszcze bardzo małe jako, że jestem początkujący. Wszelkie słowa konstruktywnej krytyki są bardzo mile widziane. Zadam też moje pierwsze forumowe pytanie:) Kiedy chcę osiągnąć ostre krawędzie zawsze używam chamfer. Wiem też, że można to osiągńąć przy pomocy Smoothing Gropus. Czy są też jakieś inne metody? być może bardziej wydajne i nie powodujące tak dużego bałaganu (chociaż być może bałagan to w tym wypadku moja zasługa:)) P.S. "Czerwony" render był zrobiony wcześniej dlatego widoczne są na nim pewne różnice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności