Skocz do zawartości

wajhman

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    dublin

wajhman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ustawiłem w lofcie, w skin parameters, path steps na 0 i problem znikna.... :)
  2. dzieki bardzo za pomoc teraz mi wyszło :)
  3. Witam, mam takie pytanko, jak uzyskac odcisniecie jednej bryły w drugiej? przykładowo tak jakbysmy wcisneli w plasteline powiedzmy metalową kulke, po czym ja usuwamy i mamy wgłebienie, negatyw naszej kulki :) jak taki efekt uzyskac? Staram sie prosto tłumaczyc bo jestem poczatkujacy...
  4. bardzo fajnie i szybko wychodzi mi to w lofcie, ale pojawiaja mi sie błedy na załamaniu w niektórych miejscach, jak je usunac?
  5. super o to chodziło! dzieki za pomoc claude.
  6. ok dzieki zapoznam sie i bede próbowal dalej
  7. w lofcie da sie załamac profil pod kątem podczas lub po wytloczeniu? zeby wygladał tak jak na załaczniku, zeby posiadał zewnetrzny i wewnetrzny narożnik, czy trzeba go złożyć z 3 elementów w tym jeden obrócony o 90 stopni? Jak to najprościej zrobić?
  8. właśnie załacznik jest poprawny, takie coś podobnego próbuje stworzyc.
  9. Witam wszystkich urzytkowników i na poczatek prosze o wyrozumiałośc ponieważ jestem poczatkującym. Potrzebuje stworzyc kilka wizualizacji w 3ds , takich jak na załaczniku, czyli stały profil, załamany pod katem prostym dwa razy, z narożnikiem zewnetrznym i wewnetrznym, próbuje zrobic to w opcji skin "wytłocz ksztalt wzdłóż ścieżki" tworze profil, nastepnie linie załamana 2 razy i niestety nie wychodzi wychodzi mi jakis dziwnie zakrecony zawijas wogóle nie podobny do tego co powinno byc, jak w najprostszy sposób zrobic taki model?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności