Witam jak uzyskać przezroczystość obiektu w taki sposób, abym blueprint miał w kolorze natomiast obiekt modelowany półprzezroczysty ? W załączniku podgląd o co mi chodzi. Pozdrawiam
Witam
Mam problem z nałożeniem texturki, którą stworzylem. Próbuję nałożyć w taki sposób, aby nie bylo widac "tła" owej textury tylko sam uśmiech. Mam nadzieje, że widać o co chodzi na załączonym obrazku.
Dodam również, że texturke nakladam przez opcje Diffuse -> Bitmap przypuszczam, że tu tkwi problem, ale nie moge już nic wykombinować.
Pracuje na: 3d max 9
render: V-ray
Pozdrawiam
Witam serdecznie
Mam mały problem jak połączyć ze sobą 2 vertexy w sposób jak na załączonym obrazku. Stworzyłem 2 linie na jednej i na drugiej w miejscu skrzyżowania się zastosowałem REFINE i teraz mam problem jak je za sobą połączyć.
w skrócie chodzi o to aby dodać VERTEX na środku obrazka 2 tak abym mógł zaznaczyć go i ciągnąć w dowolne miejsce.
Witam
Chce zaczac modelowac samochod tylko mam problem z blueprintem a mianowicie jest bardzo slaba jakosc, wymiary plane sa takie jak blueprinta. Mozna cos z tym zrobic ??
nizej 2 screeny jeden z maxa drugi blueprinta
Pozdrawiam
Witam prosze o podpowiedz jak mam polaczyc 2 vertexy, aby podzielily mi polygon na 2 czesci. Na rysunku przedstawilem o co mi chodzi. Zielona kreska przedstawia efekt ktory chce zrobic.
Pozdrawiam
Witam. jak mam stworzyc najprostrzy halogen typu: http://inspiracje.leroymerlin.pl/medium/148_Mieszkanie_009.jpg ?? nie wiem jaki typ swiatla mam stworzyc proboje z Plane ale to nie bardzo wychodzi :/ nie moge znalesc "okraglego ksztaltu swiatla"
Zrobie jak mowisz :] zaraz bede probowal. Jak bedziesz w domu prosilbym cie o taki speed modeling jak pociac siatke tylko wstaw 2 screeny jesli mozna jeden przed meshsmooth i drugi po meshsmooth. pozdrawiam
Mirach dzieki za podpowiedz, ale z wanna tego typu nie mam zadnych problemow. Nie wiem ani nie mam pomyslu jak zaczac modelowac naprzyklad taki kibelek http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/2102113/JetSiphonicClose-coupledToilet-main_Full.jpg lub taka umywalke, ma spod prawie calkowicie zaokraglony, a srodek okragly nie wiem tak to wykonac :/ http://www.danex.eu/allegro/umywalki/umywalka_polo/umywalka_postument_polo1%20.jpg
Witam
Moglby ktos mi wytlumaczyc jak wymodelowac predmity saitarne (umywalke, kibelek etc..) a najlepiej wrzucic jakis tutek czy link to tego typu tutoriali? bo mecze sie i nie moge nic stworzyc :/ a nigdzie nie znalazlem tutroiali tego typu.
tu sa screny jak mi chychodzi:
http://img504.imageshack.us/img504/2094/sanitarneqb2.jpg
nie bardzo jest podobne do umywalki :]
tak sie sklada ze te kilka postow nizej to tez moj post :] tylko tam interesowal mnie konkretny przyklad ktory, rzeczywiscie zostal rozwiazany przez jednego z naszy kolegow :] w tym problemie berdziej interesuje mnie konkretna zasada w jaki sposob mozna zaokraglic kanty w roznych przypadkach z zastosowaniem line+ extrude. Mirach moglbys mi przyblizyc jak mam zrobic "ustaw dobrze smoothgrupy"
Witam
Mam problem z zaokraglaniem krawedzi w stworzonej bryle. Stworzylem ksztalt za pomoca line oraz uzylem modyfikator Extrude, w ten sposob stworzylem interesujaca mnie bryle. zdj.1 http://img47.imageshack.us/img47/3161/clipboard03oa6.jpg teraz chcialbym zaokraglic widoczne z przodu kanty, ale tu moj problem nie wiem w jaki sposob to zrobic :[
Probowalem dwoma sposobami:
1. pocialem poligon za pomoca "Quick slice" nastepnie uzylem modyfikatora "meshsmooth" w efekcie uzyskalem zaokraglone rogi, ale nie wygladaja najlepiej nawet beznadziejnie zd.2 http://img47.imageshack.us/img47/73/87448279nm3.jpg
2. zaznaczylem Edge "troche by to trwalo jak bylaby bardziej skaplikowana bryla" zd.3 http://img206.imageshack.us/img206/3581/72058179fa7.jpg nastepnie uzylem funkcji Chamfer zdj.4 http://img47.imageshack.us/img47/2054/98479805vx8.jpg oraz modyfikatora meshsmooth w efekcie uzyskalem zdj5. http://img205.imageshack.us/img205/241/66986826mq2.jpg jest takze beznadziejnie :[
na tym moje pomysly sie skonczyly :/ prosze o jakas podpowiedz jak moge uzyskac zadowalajacy efekt zaokraglenia takich bryl "stworzonych w sposob line+ extrude".
pozdrawiam