Witam
Czy można w 3DSmaxie 9 teksturować obiekt tym co widzi kamera? Chciałem w animacji zrobić system monitoringu, jakby się nic nie dało zrobić, to pozostaje jeszcze skomplikowany układ luster :)
Material editor(ikonka czterech kulek na pasku u góry, po prawej), zakładka "maps", klikasz na difuse color, wybierasz bitmap ( na samej górze), a następnie znajdujesz swój obrazek. I kulkę przeciągasz na bryłę. Przynajmniej ja tak zwykle robię.
http://img129.imageshack.us/my.php?image=max3dka0.jpg
Na obrazku jest tak
1. Klikam na to
2. Wybieram różową kulkę
Zielona strzałka - tak wygląda następne okno i nie rozumiem co dalej mam robić. Namieszaliście mi w głowie :) A jak zrozumiałem, nie potrzebuję dds'a, wystarczy mieć fioletowo-niebieską bitmapkę
To jeśli mam fioletowego JPEGa, lub GIFa, skonwertowaną kolorową teksturkę, to gdzie mam to wstawić, zakładając że chciałbym mieć ścianę o naturalnej fakturze?
http://img147.imageshack.us/my.php?image=bunkiermechjpegge7.jpg a to mój normal map
Mam texturę jpg, konwertuję ją w photoshopie na normal maps, używając pluginu nVidii, i konwertuję do *.DDS. Co zrobić z tym w 3dsMaxie? Mam 3DSMax 9 Teraz wyjeżdżam na jedną noc więc dopiero jutro odpowiem na dodatkowe pytania, lub podziękuję za pomoc.