Jump to content

Coruscant

Members
  • Posts

    211
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Coruscant last won the day on October 20 2007

Coruscant had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    Mielec

Coruscant's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

58

Reputation

  1. Pamiętam że już kiedyś miałem problem z tą samą teksturą, teraz po prostu chciałem jej użyć zmodyfikowanej do innego modelu ale jak to zrobiłem, że zadziałało to już nie pamiętam. Jednak, skoro u Ciebie jest tak samo to widać coś z tą grafiką jest nie tak, nie wiem może te kolory, może to blokowisko wyglądające jak kompresja. Będę musiał użyć innej teksturki, ale jak ktoś wpadłby na pomysł co jest nie tak z tym to niech powie :)
  2. bezpośrednio do diffuse, spróbowałem też na innym obiekcie, po restarcie maxa w nowym dokumencie, po zriobieniu zrzutu ekranu i zapisaniu jako nowego pliku jpg
  3. Pliki próbowałem zarówno psd jak i jpg, tryb wyświetlania Nitrous, i fakt wygląda na 256 kolorów, z ciekawości użyłem gradientu i wygląda jak mocno skompresowany gif. Sprawdziłem także inny wariant pokrywając całą teksturę jaskrawym zielonym kolorem a w maxie wygląda jak zgniła zieleń. Co ciekawe w edytorze materiałów na tej sferze tekstury wyglądają normalnie
  4. Z jakiegoś nieznanego mi powodu ta tekstura wygląda w viewporcie inaczej niż w Photoshopie, co ciekawe inne tekstury wyglądają raczej normalnie, tworzyłem już nowy plik maxa, nowy plik photoshopa, sprawdziłem ustawienia viewportów oraz gamma w 3ds max i nic nie pomaga. Poniżej porównanie:
  5. Moze teraz powinien być 3d contest: Boguś Klich królem świata :D
  6. 3ds Max 9, plane jest niby jednostronny, ale scatter umieszcza elementy na obu co znacznie utrudnia pracę.
  7. To tak jak mi się wydawało. Zatem jeszcze jedno pytanie, używam scatter do losowego rozmieszczenia trawy na plane, jednak umieszczane są po obu jego stronach, tzn na wierzchu i pod spodem. Jak tego uniknąć? Jeszcze jedno jak użyć razem ze scatter modyfikatora bend z losowymi wartościami?
  8. Mam takie pytanko, jak zrobić taką trawę jak w grze TES IV: Oblivion? Taki mały przykład tu: http://www.cheats.ru/uploaded/e/elderscrolls4oblivion0410.jpg
  9. Dobra udało się, wszystkim elementom dałem właściwość Concave Mesh. Problemem były rozmiary sceny. Ogniwa łańcucha miały szerokosc około 30 jednostek. Zmieniłem na 30.000 i zadziałało, ale ja jednak wolałbym pozostać przy obecnej skali sceny.
  10. Niestety na reactorze się nie znam.

  11. Czesc Aniu. Mam straszny problem i rwę już włosy na głowie, jeżeli masz wolną chwilkę to bardzo prosiłbym o pomoc jeśli znasz się na reactorze.

  12. Próbuję próbuję i nic. Dziś chciałem zrobić łańcuch ale znów to sam, wszystkie ogniwa przenikają się i spadają. Już naprawdę nie mam do tego sił :((((
  13. Poszukuję jakiejś ciekawej referencji starego korytarza fabrycznego, hmm czegoś w klimacie gry FEAR. Cokolwiek w tym stylu mile widziane.
  14. No tak, zadziałało :) Ale w takim razie skoro będę miał bardziej złożoną strukturę, np ścianę z cegieł to cegły nie będą mogły do siebie przylegać :/
  15. Dodałem tutaj prostą scenkę: http://rapidshare.com/files/124181349/reactor.max.html może ktoś sprawdzi i ew. poprawi bo ja juz 5 dni nie mogę tego doprowadzić do stanu satysfakcjonującego mnie :/
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy