Skocz do zawartości

WarFan

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Hmm jednak zacznę od nowa :) Dysponujecie jeszcze jakimiś ciekawymi videotutorialami? Aha jeszcze tak z ciekawości zapytam czym się różni meshsmooth od turbosmooth?
  2. WarFan odpowiedział Wizzardius → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Takie pytanie z innej beczki. Jaką kombinacją klawiszy gość sobie włącza i wyłącza turbosmootha?
  3. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No rezultat świetny nie będzie na pewno, bo nie umiem nawet obsługiwać V raya, a co dopiero użyć go tak żeby było ok. Narazie robię model, potem ewentualne poprawki i walka z renderowaniem. Aha jakbyscie mogli nakierować jak powinno się robić lampy (tekstury czy materiały), bo jak na złość nie mogę znaleźć dobrego tutoriala o tym;/
  4. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Lowcst dzięki za rysunek, za szybko robię i nie zauważyłem takich błędów. Po MS nie widać w tych okolicach żadnych krzaków ale i tak poprawię. A z tej Waszej wymiany zdań to już nie wiem kto ma rację...
  5. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No dobra ale co mam z nimi zrobić?
  6. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przeglądałem wiele tutoriali, nie powiem bo dowiedziałem się wielu rzeczy, ale wolę się uczyć w miarę możliwości sam oglądając siatki itp. Możesz uzasadnić dlaczego mam zaczynać od nowa? Moje wielokąty mają co najwyżej 4 wierzchołki, i tak staram się układać siatkę.
  7. WarFan dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Postanowiłem sobie że przerwa z zabawą 3d maxem musi się kiedyś skończyć, więc wziąłem na warsztat Seata. Dopiero się uczę modelować auta więc wszelka krytyka będzie bardzo mile widziana. To co teraz prezentuję to ogólny zarys modelu, który będe stopniowo rozbudowywał.
  8. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Hmm, widocznie u mnie polubił czworokąty :P Dzięki za odpowiedź.
  9. WarFan dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam. Walczę z pewnym modelem od jakiegoś czasu i próbowałem wymodelować takie coś: Zanim zdecydowałem się napisać tego posta, próbowałem ogarnąć sprawę narzędziem Cut, wycinając kształt w boxie, aby potem użyć na nim modyfikatora MeshSmooth. Jednak nie bardzo mi to wychodzi. Albo używam złego narzędzia (lub nie potrafię się nim obsłużyć) albo istnieją jakieś efektowniejsze metody na modelowanie takich wytłoczeń. Siatka wygląda tak: (szkaradnie, starałem się aby były trójkąty) A render tak: Próbowałem zwalczyć jakoś te krzaki które tam powstają, ale nie wiem właśnie dlaczego. Vertexy sprawdziłem, nie ma takich które na siebie nachodzą, a mimo to coś tam przeszkadza. Nakierujcie mnie na jakiś dobry sposób modelowania takich wytłoczeń, bo nie mam pomysłów. Dzięki z góry za jakąkolwiek pomoc.
  10. WarFan odpowiedział MatiSk8 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mógłbyś pokazać siatkę przed MS ?
  11. WarFan odpowiedział MatiSk8 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No no widzę że nieźle poszedłeś z grafiką 3D do przodu. Model bardzo mi się podoba, szczególnie przód i czerwone klocki :) Jestem ciekawy jaki będzie końcowy render.
  12. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Podziękować. O to mi właśnie chodzilo.
  13. WarFan dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Krótkie pytanko: Jak uaktywnić podgląd symmetry w czasie rzeczywistym, czyli jak modeluję jedną połówke auta, żeby od razu było widać postęp po drugiej stronie? Symmetry mi działa tylko, że widze drugą część dopiero jak przejdę z Editable Poly na Symmetry,a chciałbym żeby była ona cały czas aktywna.
  14. WarFan odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki o to mi chodziło
  15. Chciałbym wymodelować taką "dziurę" w modelu : Próbowałem pociąć model funkcją cut, a potem wtłoczyć środek: Jednak Jednak efekt działania ms po tej operacji nieco mnie zawiódł: Kompletnie chrzani siatkę, o renderze nie wspomnę. Znacie jakieś dobre techniki modelowania takich dziur?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności