windowlicker
Members-
Liczba zawartości
57 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Szczecin, Poland
windowlicker's Achievements
Newbie (1/14)
8
Reputacja
-
teczka 2d Teczka 2D: Ortheza - 06.05.2012
windowlicker odpowiedział ortheza → na temat → Work in progress (WIP)
Fajowe! Dobre kolorki, niezła ilustracja, ala wizard of the coast D&D... takie wręcz nie Twoje, inne... gratki- 862 odpowiedzi
-
Głos na Kubasa - bardzo fajnie zilustrował temat, od początku mi się podobało (może dlatego, że jako pierwszy zrobił) aczkolwiek mógł jeszcze bardziej wydobyć bryłę miasta... atheg najfajniesze miał szkice, w pracy końcowej rażą mnie kły i płaskość słonia... dzudzu zapowiadał się solidnie, ale ostateczna wersja rozczarowala mnie... Serio to taki bajkowy klimacik, niekoniecznie mi podchodzi ale ładnie wykonane... pozdrawiam i życzę większej frekwencji w finishowaniu pracek :P
-
teczka 2d teczka 2D: voyager212 UPDATED 2010-01-10
windowlicker odpowiedział voyager212 → na temat → Work in progress (WIP)
miałem na myśli, że koncepty owych statków wyglądają bardziej jak architektura ;P -
teczka 2d teczka 2D: voyager212 UPDATED 2010-01-10
windowlicker odpowiedział voyager212 → na temat → Work in progress (WIP)
koncepty wporzo, ale jak dla mnie bardziej jako architektura... komiksowy klimat utrzymany, będzie jakiś fabularny komiks, czy to takie kadry z tyłka? -
finished 2d Teczka 2D:) Szkicownik
windowlicker odpowiedział wink25 → na temat → Work in progress (WIP)
Aspenboy teraz się okaże czy konstruktywna krytyka się sprawdzi… kolejność przypadkowa, nie oceniam Cię złośliwie, nie odgrywam się i nie atakuję, szczerze krytykuję bo tego wszyscy się tutaj domagają… zapraszam do czytania Praca nr1 „daredevil” Dziwna poza, niby ruch a jednak sztywny ten bohater… problem jest w tym, że nie różnicujesz kreski, czyli tam gdzie jest cień kreska winna być nieco mocniejsza bądź grubsza, tam gdzie światło lżejsza, taka zasada rysunku linearnego… akurat kompozycyjnie jest udana, rozmieszczona na całej kartce nic nie ucięte itd… anatomia niestety leży musisz więcej obserwować i rysować z natury, nawet zrób sobie zdjęcie w takiej pozie i zaobserwuj jak wyglądają proporcje części ciała i jak układają się mięśnie bo tutaj heros ma wadę kolana i dziwnie zbudowane ręce… Praca nr2 „deuxexmachina” Prócz podobnych błędów z poprzedniej pracy pojawia się tutaj problem z podziałem planów, czyli robociki powinny bardziej wychodzić do przodu kreską niż robot z tyłu, brak zastosowania podziału na planu spłaszcza całość… poza tym kreska jest nudna, wręcz mechaniczna Praca nr3 „gamesconceptprojects” Jako koncept, czy próba pokazania designu, zaprojektowania czegoś nowatorskiego bądź też podobnego do istniejących już broni, konceptów… jest niezbyt udana… nie zachwyca pomysł ich konstrukcji, itd… są zwyczajne, wręcz nudnawe i bardzo uproszczone… ten sam problem co w pozostałych pracach czyli brak różnicowania kreski… brakuje rzutów do owych broni jako konceptów (chociażby dla grafika 3d) i szczegółowości… Praca nr4 „headh” Anatomia twarzy się kłania… nosa ów przypadek nie posiada, zez zbieżny? Uszy trochę uciekły w górę, dalej problem z kreską… Praca nr5 :heavymetal” O tutaj widać próby „cieniowania”, niekoniecznie udane, ale zawsze coś… przy cieniowaniu zazwyczaj pojawia się coś takiego jak walor i tego w tej postaci brakuje, prócz poprawnych proporcji i zróżnicowanej kreski oczywiście :P kompozycje mogłeś przesunąć w prawo Praca nr6 „hulk” Nie ma bryły, zresztą jak we wszystkich pracach, nieszczęsne obrysowanie, nieprzemyślane próby zaznaczenia cieniowania… Twoje rysowanie mięśni bardzo przypomina schemat pokazywany w Dragonballu (ale niestety tylko przypomina)… chyba w teczce pana Serio jest sporo prac i zdjęć z anatomii, w Internecie też jest tego miliard, a najlepiej podpatrzeć oryginalnego hulka i zaobserwować jak się tam kozacko mięśnie budują :P Na resztę niestety nie mam czasu, ale jakbyś chciał wiedzieć co w pozostałych nie jest dobrze to służę pomocą… podsumowując to masz problemy z anatomią, proporcjami, różnicowaniem planów, cieniowaniem, walorem, różnicowaniem kreski… poza tym sztywność szkiców, mi osobiście brakuje w nich ekspresji, rozmachu, szybkości, życia, ruchu i zróżnicowania… naprawdę wystarczy się rozejrzeć chociażby na tym forum i obserwować, czytać konstruktywne krytyki (jak to wszyscy się ich domagają) i potem spojrzeć na własną twórczość żeby zacząć się zastanawiać, bo nie trzeba być specjalistą od anatomii i innych zasad czy też artystą żeby zauważyć pewne niezgodności czy błędy w czyjejś twórczości… Btw. Bardzo bym prosił gdybyś znalazł odrobinkę czasu i mógł zamieścić jakieś swoje stronki WWW, bardzo ciekawi mnie jak wyglądają, może są o niebo lepsze od rysunków, może powinieneś od razu zacząć od stronek właśnie, pozdrawiam i zagaśmy już niemiłą atmosferę… pozdro i mam nadzieję, że moja konstruktywna krytyka pomoże rozwinąć Twój warsztat :P -
finished 2d Teczka 2D:) Szkicownik
windowlicker odpowiedział wink25 → na temat → Work in progress (WIP)
Ale jesteś wrażliwy na wyrażanie szczerej opinii o swojej twórczości panie Wink... niektórzy wyrażają się wprost ja postanowiłem lekko zażartować, ale żeby obracać to w szyderstwo czy chamstwo jest nie na miejscu, przyjmij na klatę wiadomość, że według mnie masz kiepski warsztat i wiele powinieneś się uczyć... co w tym złego i chamskiego, jestem szczery zresztą jak mało kto, zamiast klepać po główce i mówić: "świetnie Ci idzie Edward już niedługo będziesz miszczem" wolę napisać prawdę... czasem boli, wiem... sam zaprosiłeś do komentowania Wiem co piszę i określenia "dno" nie użyłem... apropo chciałbym poznać bliżej te osoby znające się na rzeczy, chyba, że należysz do kółka wzajemnej adoracji to wycofuje wszystko... To co napisałeś fakt faktem jest obraźliwe w przeciwieństwie do moich wypowiedzi... każdemu "artyście" Twojego pokroju jest ciężko uwierzyć w prawdę... Dlaczego nie zakończysz tej dyskusji? hmm, bo wręcz ją rozpętałeś, gdybyś przyjął krytykę czy jak to tam nazwałeś bardzo nietrafnie "szyderstwo" i nie obnosił się dumą (że jak to ten koleś śmie żartować z mojej niesamowitej twórczości?) dyskusji nie byłoby wcale i obrażania mnie również... Musisz zrozumieć pewną rzecz... są odpowiednie działy i wątki dla bardzo początkujących, czyli Ciebie, a wrzucając tego typu prace do wątku o nazwie teczka rozumiem, że coś te prace mają reprezentować i Ty jako autor wręcz oczekujesz co na ich temat myślimy... a obrażanie mnie za to, że opinię swą wyraziłem jest infantylne... Jakbyś teraz rozkminiał jak mnie obraziłeś to podaję: CHAM, DEBIL Jakbyś rozkminiał jak ja obraziłem Ciebie to podaję: .............. Pozdrawiam i przepraszam, że moja opinia wywołała taką niemiłą atmosferę co wcale nie było zamierzone... -
finished 2d Teczka 2D:) Szkicownik
windowlicker odpowiedział wink25 → na temat → Work in progress (WIP)
Przepraszam Wink, nie gniewaj się :P po prostu dawno tutaj nie widziałem prac w tak małym stadium rozwoju... ale zaznaczyłem na końcu żebyś wcale nie przestawał rysować bo mnie się nie podoba tylko rysował dalej jak to lubisz, może niekoniecznie masz się czym chwalić na tym forum, ale musisz też być przygotowany na bardzo wymagające grono komentujących... i tak potraktowałem Cię bardzo lekko jak na mój charakter! Zapisz się na kółko plastyczne czy cuś, czytaj dużo książek, oglądaj tutki w necie, dużo rysuj, dużo obserwuj... no wszystkiego dużo musisz aby to jakoś wyglądało! pozdro... :P -
finished 2d Finished 2D: ilustracja
windowlicker odpowiedział noiprox → na temat → Work in progress (WIP)
a babka albo wisi w powietrzu albo ma zaaaaa dłuuugie nogi :P światełko wychodzi ładnie, ciężką perspektywę do wygrania sobie zadałeś, ale może dzięki cennym radom maxowiczów Ci się uda, pozdrawiam -
finished 2d Teczka 2D:) Szkicownik
windowlicker odpowiedział wink25 → na temat → Work in progress (WIP)
hehehe chociaż jeden zaczaił... -
finished 2d Teczka 2D: Moja teczka:)
windowlicker odpowiedział Giorn → na temat → Work in progress (WIP)
Się nagrał kolega w Spore... :P takie pierwsze skojarzenie ad dziwnych stworzeń... pozdro -
finished 2d Teczka 2D:) Szkicownik
windowlicker odpowiedział wink25 → na temat → Work in progress (WIP)
świetne prace, że ho ho! Niepotrzebnie tak dużo kolorów używasz i tak dużo kresek... uważam, że Twój warsztat osiągnął już maksimum możliwości... wrzuć hulka na digarta to będziesz miał digart dnia :P pozdro i rysuj dalej jak to lubisz robić! -
teczka 2d Teczka 2D: stHEAD (troche digitalu) 30.11.09
windowlicker odpowiedział stHEAD → na temat → Work in progress (WIP)
Ptaszek mnie rozwalił, świetne ma kolorki, pełnia życia, takie światełko nadziei, że ta Pani nabierze odpowiednich proporcji i pracka będzie w porządku... twarz jest okej w przeciwieństwie do małych rączek... musisz trochę zrównoważyć kompozycję bo detal pojawia się tylko w górnej części obrazka (domyślam się, że kwiatki te najbliżej widza trochę dopracujesz)... spoko idzie, dawaj dalej! -
teczka 2d Teczka 2D : Frank600
windowlicker odpowiedział Frank600 → na temat → Work in progress (WIP)
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=40332&page=10 Proszę bardzo :P -
ChC11: Miasto, które przebyło pół świata by Kubasa
windowlicker odpowiedział Kubasa → na temat → Archiwum
Bardzo dobra praca... myślę, że jeszcze da się trochę wydobyć bryłę tego miasta... dobre tempo :D tylko 3 dni od pokazania szkicu, najs :P -
teczka 2d Teczka 2D : Frank600
windowlicker odpowiedział Frank600 → na temat → Work in progress (WIP)
... "wam" trzeba tłumaczyć jak dziecku... niech zobaczy jak powinien wyglądać tego rodzaju plakat bo to wygląda jak niezbyt udana ilustracja z typo... mam pisać co tu nie wygląda? Lepiej dla niego jak sam to dostrzeże, w tym celu odsyłam go właśnie do kogoś kto lepiej wykonał taką pracę konkursową... anatomia i płaskość, za dużo miękkiego pędzla, wszystko na jedno kopyto, faktycznie druga wersja lepsza, ale na tym etapie raczej wątpię, że sobie autor weźmie do serca jakiekolwiek spostrzeżenia bo musiałby praktycznie zacząć od dobrego szkicu :P pozdro