Skocz do zawartości

Masło

Members
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kutno

Masło's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Raczej zależy mi na spójnej całości od jednego autora (chyba, że e-book jest np. tylko o modelowaniu, a jak wspominałem teksturowanie też by się przydało). A tutoriale też przerabiam, żeby nie było :).
  2. Przez pół roku, całą swoją uwagę skupiałem na programowaniu w C++. Niestety, przez to zatraciłem swoje (zresztą niewielkie) umiejętności w 3D. Chciałbym sobie to poprzypominać i dowiedzieć się czegoś nowego. Czy mógłby mi ktoś polecić jakieś tytuły, które traktują o modelowaniu, teksturowaniu (wykluczając animacje, gdyż narazie nawet pożądej statycznej sceny nie potrafię uklepać). Nie chodzi mi o jakieś linki na warezy, torenty i inne takie. Ja tam wolę poszukać tytułu w księgarniach internetowych. Więc, zna ktoś jakieś tytuły godne polecenia?
  3. Tak, chodzi o jacka.
  4. Masło

    [3ds Max 2008] Kabel

    Dzięki :) Teraz to jakoś wygląda ^^
  5. Nieźle Muminek nieźle :P Logo na USBku to sam modelowałeś czy za pomocą splines, potem splines w poly i bevel? [EDIT] Ciekawi mnie tudzież Muminku, jak zrobiłeś te chropowate powierzchnie... Ujawnisz swój kunszt? :]
  6. Chcę stworzyć kabelek do mojego USB. Czy mam użyć metody kości aby ładnie leżał zgięty (w kilku miejscach). Tyle, że w riggowaniu (napiszczie czy nie pomyliłem pojęć) jestem zielony!
  7. Dzięki. Też coś mi się kojarzyło, ale dzięki, że przypomniałeś. Ja tylko odkopuje sposoby :P Dzięx, mam już gotowe. Temat do zamknięcia.
  8. Otóż mam problem. Mam do zrobienia model wtyki USB. Chciałem zrobić na niej taki wklęsły znak USB. Mam gotowego blueprinta całej wtyki (znaku też). I czym to najlepiej zrobić? Coś typu splines => planes => łączyć za pomocą vertexów w jedno, czy może: wzór znaku USB => na nim zrobić to z elementów (kilku planesów) => połączyć w jedno. Dalej sobie poradzę. Głównie moje metody nie są trudne, ale szukam nowych metod, sposobów, jak na (chwila zwątpienia) inteligentną istotę przystało. ^^ P.S.: Myślę, że screeny są zbędne, gdyż model USBka nie jest tak skomplikowany. Chodzi głównie o najlepszy sposób.
  9. Yyyy... Tak, napisz najlepiej na GG to ci objaśnie krok po kroku...

  10. Dzięki, skorzystałem ze sposobu muminka, tyle że poprostu wyciąłem polygony i zbridgeowałem bordery. Temat do zamknięcia. pozdro
  11. Poprawiamy tzn. kasujemy i capujemy border?
  12. Przed chwilą edytowałem wiadomość :)
  13. Otóż postanowiłem skorzystać z nigdzie niepolecanego Booleana. Po skorzystaniu z wyżej wymienionego modyfikatora, wyskakują wredne edges, które w czasie wykorzystywania TurboSmootha tworzą brzydkie refleksy lub psują model. Na ten problem natknąłem się, tworząc model wtyczki USB (te dwie dziurki na wtyczce). Co zrobić by rozprawić się z tymi edges? W tym modelu, gdybym skasował wredne edges (jest on z modyfikatorem shell), to miałbym sporo pieprzenia się z przywracaniem dziurek... Screeny: Przed Booleanem: Po:
  14. Masło

    [Photoshop] Bump Mapping

    Dzięx, ale jak robiłem dużą 800x800 to też shit :confused: Takie wielkie ochydne krechy wyszły, a ja robiłem małe i smukłe. EDIT: To w jaki sposób to zrobić, jest może tutek do bump mappingu? Albo może od was porady i takiej domowej roboty bumpmapke mógłby ktoś dorzucić... Bo tak zbytnio coś mi nie idzie...
  15. Masło

    [Photoshop] Bump Mapping

    Spox, ale mam jeszcze inne pytanie... Czy im mniejsza bump mapa (np. 20x20 px), tym większa (ale mało wyraźna) krecha? EDIT: Daj ktoś jakąś bump mapę z rysami. :/ Coś nie wychodzą mi te rysy, chciałem jakąś mapę dla przykładu/wzoru, a nic dobrego jeszcze nie znalazłem... Chodzi o takie małe ryski na szkle co czasem są...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności