Skocz do zawartości

blo0dy

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

blo0dy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mi to wygląda tak. Koles robi detach. Zaznacza szybe razem z ramą. Daje hide unselected. Wyłącza przezroczystość (Alt + X) i dla szyb i ram wkleja takie same modyfikatory jakie miała bryła samochodu. Możesz zaznaczać wiele modyfikatorów trzymając ctrl, kopiować i wklejać je do innych obiektów. Pozdro
  2. Dobra, przesiadłem się na Maye i jadę jakoś z tymi teksturami. Takie coś udało mi się narazie zrobić. Jak widać brak jeszcze bumpów itp. Co myślicie? Będzie coś z tego?:) Pozdro!
  3. emm tak wygląda po smoothowaniu: Widać, że dziwnie zawija tuż przy seamach. Teraz mam ręcznie poprzestawiać verteksy, żeby było prosto :P?
  4. Witam, tutaj pliczek obj: http://www.sendspace.com/file/4gqbkr No i uvka: Pozdro
  5. Rozciąga się na tych krawędziach na których są zrobione cięcia - seams podczas unwrapowania. Żadnych błędów, niezweldowanych wertexów nie ma. Cały czas robię zmiany w siatce, unwrapuje i nic. Dzieje mi się takie coś jak na obrazku: Przesyłam wam scenę z tym elementem na którym próbuje to ogarnąć. Jeśli macie chwile czasu to zobaczcie jak to wygląda. Może zróbcie od nowa unwrap po swojemu, prosty element więc nie powinno zając dużo czasu (mój nie jest idealny ale nie o to chodzi) i zobaczymy czy wam też tak się dzieje. Może dowiemy się gdzie robię błąd. A może nie robię i max tak działa po prostu. Będę wdzięczny. Plik do pobrania tutaj: http://www.sendspace.com/file/b1o0zn
  6. Zrobiłem wszystko jeszcze raz od nowa i wyszło zdecydowanie lepiej. Tylko lekkie rozciagniecie. Tutaj bez ts: i z ts: Z tym małym rozciągnięciem też juz sobie poradziłem. Lekarstwem było zagęszczenie siatki. Poprostu dodanie dodatkowego edge loopa. Za duża przestrzeń była miedzy dwoma edgami i się rozciągało. teraz jest juz git. Trzeba pododawać pare edgów tu i tam i bedzie można malować tekstury:) Tak sie tylko zastanawiam czy potrzebie robiłem podówjnego chamfera bo te krawędzie troche ostre są. Chyba lepszy byłby pojedynczy. Zmieniać czy nie zmieniać:D Oto jest pytanie!:)
  7. Witam. Siatka taka gęsta bo wycinałem tam te dziury i zostawiłem te loopy żeby ładnie po ts wyglądało. Chyba masz racje, że za gęsto. Zmieniłem więc trochę tą siatkę i wyszło coś takiego. Lepiej? Teraz takie pytanie odnośnie teksturowania. Wziąłem sobie jakiś prosty element tego mecha, zrobiłem unwrap uvw, namalowałem teksturke, nałożyłem na model i zapodałem na samą górę turbosmooth. No i oczywiście kupa, tekstura się rozjeżdza w miejscach gdzie są cięcia - seams. Wiem, że można by robić unwrap po nałożeniu tsa, ale raczej nie jest to zbyt przyjemna robota:) Macie jakieś sposoby na to? Czy ja coś robię źle. Z tego co widzę po krótkim googlowaniu sporo osób ma z tym problem, a konkretnej odpowiedzi brak. Znacie może jakieś sztuczki? Jak Wy to robicie?
  8. Witam szanowne grono. Jako, że próba teksturowania mojego ostatniego modelu APU, którego możecie zobaczyć tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=61390 się nie powiodła z różnych przyczyn takich jak błędy maxa i moje zbyt małe umiejętności postanowiłem stworzyć coś nowego i trochę prostszego. Tak więc przedstawiam takiego oto mecha, który powinien przypominać trochę mecha Vulture. Marzy mi się znowu w pełni oteksturowany i zrigowany model, czy tym razem się uda, zobaczymy:) Modelowane w 3dsmax 2010 Narazie jeden render: No i siatex: Teraz teksturowanie, a raczej nauka teksturowania. Może jakieś tipsy:D? Pozdro
  9. Witam. Przedstawiam APU czyli Armored Personnel Unit. Czeka mnie jeszcze zrobienie pasa z amunicją i jakieś oteksturowanie. Bedzie cięzko z tym ostatnim:P Model jest juz mniej więcej zrigowany bo pózniej marzy mi się jakaś animacja...Co myślicie? Chyba tak źle nie wygląda:D? Jako refek używałem tutka od 3d palace, modelowany "po swojemu". Pozdro
  10. filip93 - zrobiłem go po paru miesiącach, z większymi i mniejszymi przerwami, bawienia się w maxie, Jak tak patrze na pliki to najstarszy plik jaki mam z maxa, mój pierwszy projekt - minigun:D jest z lipca 2007. Malucha zacząłem robić w styczniu 2008:) pierwszą wersje, bo chyba z 3 razy zaczynałem od nowa po zrobieniu połowy:P Dzięki wszystkim za komentarze. Wiem, że można by sporo jeszcze zrobić ale wtedy miałem juz serdecznie dość tego malucha:P może teraz, na nowym kompie jak się będę nudził to coś dorobie.
  11. Dzięki, nie spodziewałem się takich komentarzy:) Prace Ani z maluchem i ślimakiem widziałem, świetna. Nie mam co się z nią równać :) Opona może za wąska, nie wiem. Teraz już na pewno nie będę zmieniał nic:P to jest maluch na którym się wzorowałem: i jeden z blueprintów: Opony nie są zbyt szerokie. Natomiast te szersze opony są od lancera którego aktualnie modeluje:) Musze wipa założyć. pozdro
  12. Oto i siateczki:D zastanawiam się gdzie podział się ten edge z tyłu na dole:D
  13. Witam serdecznie:) Od dłuższego czasu przeglądam forum, teraz postanowiłem się zarejestrować. Na dobry (albo i nie:)) początek chciałem pokazać pierwszy model auta, który zrobiłem już dawno temu, pewnie rok albo i więcej:D Ma pewnie mase błędów, ale jak na pierwsze autko to chyba nie jest tak źle :). 3dsmax i vray. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności