Witam. Nie wiem, czy był już post na ten temat (szukałem, ale nie znalazłem). W razie czego nakierujcie mnie na odpoiwedniego posta (jeśli ktoś znajdzie).
Stworzyłem w 3DSMax kilka modeli do Neverwinter Nights. Aby tekstura do danego modelu działała w grze, musi być ona zapisana w pliku .tga pod taką samą nazwą jak model.
Jeśli modelem jest jakaś pojedyncza rzecz (z jedną teksturą) to nie ma problemu. Jazda zaczyna się dopiero, gdy mam model, w którym używam kilku tekstur :( . Otóż nie wiem jak zrobić, aby wszystkie tekstury do danego modelu były w jednym pliku (tzn. na jednym obrazku) i żeby Max układał tę bitmapę tak jak ja chcę.
Jeśli ktoś nie może zrozumieć o co mi chodzi to podam przykład:
W grze GTA 3 możliwe było własne wstawienie skina dla głównej postaci. Była to "siatka" z rozłożonymi teksturami na poszczególne części ciała bohatera.
Co zrobić, by 3DMax po wczytaniu takiej siatki nakładał części tej tekstury tam gdzie powinien? Jeśli jest jakiś tutorial na ten temat to bardzo bym prosił o linka, bo nic takiego znaleźć nie mogę :( .
Z góry dziękuję :)