Skocz do zawartości

popl0nn

Members
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

popl0nn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. popl0nn

    pokoik

    a mozesz tak po krotce napisac o co chodzi z tym przebarwieniem? czego to wina. uzywam materialu vraymtl i tylko takich
  2. hej robie scenke i mam problem. sciany maja zabarwienie z podlogi a powinny byc biale. jak usunac ten blad? to samo tyczy sie kaloryfera pozdros k
  3. popl0nn

    barwienie scian

    witam podczas renderingu wnetrza gdzie na podlodze mam brazowe panele, a sciany powinny byc biale pojawiaja sie na scianach i suficie brazowe zabarwienia. jak zlikwidowac ten problem? z gory wielkie dzieki
  4. hej byl podobny post ale niestety nic z niego nie mozna bylo sie dowiedziec wiec zapytuje. czy wie ktos jak stworzyc mateial bursztynu? tak zeby zalamywalo fajnie swiatlo itp. z gory wielkie dzieki pozdro kuba
  5. popl0nn

    eksport do obj i 3ds

    testowales ten skrypt? w jakiej wersji maxa i czy uzywales vrayowych materialow i swiatel? wsjo bylo ok?
  6. popl0nn

    eksport do obj i 3ds

    a co ze swiatlami? da sie je jakos wyeksportowac do fbx?
  7. popl0nn

    eksport do obj i 3ds

    zapomnialem dodac ze uzywam vray i w przypadku eksportu do fbx swiatla nie sa umieszczane w pliku:( macie jakies rady aby ominac ta przeszkode? swiatla vrayowe sa jako dummy:( acha i jeszcze jedno.stala sie straszna rzecz z materialami - zostaly usuniete z material editora, czyli nie bede mogl ich modyfikowac /// edytuj posty
  8. witam mam nadzieje ze to odpowiedni dzial na ten temat. chodzi o to ze mam scene w wersjii 2009 maxa i potrzebuje ja otworzyc w max 2008. jedynym rozwiazaniem jest eksport do obj lub 3ds (chyba ze sa jeszcze inne rozwiazania). moje pytanie brzmi: czy przy eksporcie do obj w pliku sa zapisane oprocz objektow i tekstur, rowniez swiatla i kamery? mioze znacie inne moteody na rozwiazanie mojego problemu? z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi pozdros kuba
  9. popl0nn

    dwg w max

    to chociaz tekstury czemu nie wyswietlaja sie? moze nie powinny? nie wiem, nie znam zupelnie cada
  10. popl0nn

    dwg w max

    witam jest taka sytuacja. mam scene stworzona w 3ds, wyeksportowana do DWG i potem znow ktos ja importuje do cada. oczywiscie w scenie sa swiatla, kamera, objekty teksturowane. moje pytanie brzmi. czemu po imporcie tego pliku do cada nie mam tekstur, kamer i swiatel? czy swiatla i kamery musze od nowa wrzucac do sceny? dzieki i pozdros k
  11. popl0nn

    import dwg do maxa

    witam jest taka sytuacja. mam scene stworzona w 3ds, wyeksportowana do DWG i potem znow ktos ja importuje do cada. oczywiscie w scenie sa swiatla, kamera, objekty teksturowane. moje pytanie brzmi. czemu po imporcie tego pliku do cada nie mam tekstur, kamer i swiatel? czy swiatla i kamery musze od nowa wrzucac do sceny? dzieki i pozdros k
  12. a co jesli chce tak jak w ponizszym linku na blacie, kazda plaszczyzna jest inaczej oteksturowana (gora blatu i front sa ulorzone w innych kierunkach) http://img41.imageshack.us/img41/5070/mlodas2.jpg
  13. popl0nn

    vray ustawienia

    czyli poprostu mapa bedzie rozciagnieta na wszystkie 6 powierzchni? ale czy to nie bedzie wygladalo malo realistycznie? czy Ty przy swoich pracach tez tak robisz?
  14. popl0nn

    vray ustawienia

    chodzi mi o to ze mam np prostopadloscian (plyta meblowa) i czy na kazda powierzchnie tego prostopadloscianu trzaba przygotowac material w PS (o tych samych wymiarach jak powierzchnia na ktorej ma byc osadzony)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności