Witam.
Jestem strasznie ciekaw, jak... stworzoną makietę przekształcić w 3d.
Amatorzy wstawiają art. i rysują w 3d. Jednak że, specjaliści od efektów spec. robią inaczej, wykonany model skanują do programu, i ciekawi mnie to w jaki sposób?
dwad
ciężko mi to inaczej powiedzieć dobra może tak. Potrzebuje informacji jak ładnie texturowac pojazd tak jak w linku bardziej naturalnie niż gdybym założył texture na całość i tyle 1 raz będę robić coś tak skomplikowanego może pamiętacie jak wy zaczynaliście z vray i uvw
Tak strzelałem. Cóż mogę dodać jest obiekt czołg i żeby dobrze go zrobić bardziej na tle naturalnym wynik ma wyjść na renderingu szczegóły? jeszcze nie znane od was zależy
Racja dziękuje to już ostatni problem tak z ciekawości czemu na renderze jest dobrze ale kiczowato wychodzi w podglądzie ?? Opacity zmniejszyłem na 90 i taki efekt dziwny
Dziękuje za odp. Mianowicie to nie o to chodziło i nie działało w tym przypadku. Zrobiłem przypadkowo a mecze się parę min :P opcja CUT i wyznaczyłem drogę
Udało się ukończyłem wazon jedyny problem to material ląduje bitmape wkładam w wazon i nic albo biały albo szary a w renderze pisze ze line 1 nie zostanie brana pod uwagę i wazon szary po dodaniu wszystkiego do edit poly to samo bawilem sie renderem ale nic hm jakis pomysl co poszlo nie tak ?
Witam ponownie Polepszam umiejętności ćwicząc podstawy, doszedłem do momentu gdzie zrobiłem wazon lecz w środku czarno zastanawiam się jak zrobić by z widoku z góry był w środku no nie wiem jeśli będzie z porcelany to naturalny widok a jeśli przezroczysty wiadomo proszę o porade.
I jeszcze jedno czy po skończeniu obiektu da się całość powiększać lub zmniejszać ?
Dzieki za rade, co do poprzedniego postu to nie textura a niebieski kolor ściany każdy element nawet ławka tak dziwnie robi __ przez lagi dziwnie mi wysyła wiadomości z góry przepraszan