Skocz do zawartości

Maragaht

Members
  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Rumia

Maragaht's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam. Jestem strasznie ciekaw, jak... stworzoną makietę przekształcić w 3d. Amatorzy wstawiają art. i rysują w 3d. Jednak że, specjaliści od efektów spec. robią inaczej, wykonany model skanują do programu, i ciekawi mnie to w jaki sposób? dwad
  2. Maragaht

    Blueprint skąd brać?

    ZNalazłem ! podaje baze danych http://www.deviantart.com/
  3. Maragaht

    Blueprint skąd brać?

    no dobra thx. poszperam ale jak coś macie jeszcze wstawiać nie znalazłem przynajmniej szukaj ka nie znalazła na forum takiego tematu więc śmiało dawać
  4. Maragaht

    Blueprint skąd brać?

    tu są płatne
  5. Witam skąd brać blueprinty bo już nie mogę znaleźć stron takich jak kiedyś, a 2 pytanie to np jakie znacie galerie przeróżnych zdjęć
  6. Witam skąd brać blueprinty bo już nie mogę znaleźć stron takich jak kiedyś, a 2 pytanie to np jakie znacie galerie przeróżnych zdjęć
  7. ciężko mi to inaczej powiedzieć dobra może tak. Potrzebuje informacji jak ładnie texturowac pojazd tak jak w linku bardziej naturalnie niż gdybym założył texture na całość i tyle 1 raz będę robić coś tak skomplikowanego może pamiętacie jak wy zaczynaliście z vray i uvw
  8. Tak strzelałem. Cóż mogę dodać jest obiekt czołg i żeby dobrze go zrobić bardziej na tle naturalnym wynik ma wyjść na renderingu szczegóły? jeszcze nie znane od was zależy
  9. Witam Mając obiekt czołg jak prawidłowo nakładać textury, jak osiągnąć naturalny kolor? http://czolgi.info/galeria.php?id=1&next=53&idG=31
  10. Racja dziękuje to już ostatni problem tak z ciekawości czemu na renderze jest dobrze ale kiczowato wychodzi w podglądzie ?? Opacity zmniejszyłem na 90 i taki efekt dziwny
  11. Dziękuje za odp. Mianowicie to nie o to chodziło i nie działało w tym przypadku. Zrobiłem przypadkowo a mecze się parę min :P opcja CUT i wyznaczyłem drogę Udało się ukończyłem wazon jedyny problem to material ląduje bitmape wkładam w wazon i nic albo biały albo szary a w renderze pisze ze line 1 nie zostanie brana pod uwagę i wazon szary po dodaniu wszystkiego do edit poly to samo bawilem sie renderem ale nic hm jakis pomysl co poszlo nie tak ?
  12. Jak na obrazku z liniami prawy górny róg to głupie ale mecze sie na rózne sposoby jak zalepić dziurę
  13. Witam ponownie Polepszam umiejętności ćwicząc podstawy, doszedłem do momentu gdzie zrobiłem wazon lecz w środku czarno zastanawiam się jak zrobić by z widoku z góry był w środku no nie wiem jeśli będzie z porcelany to naturalny widok a jeśli przezroczysty wiadomo proszę o porade. I jeszcze jedno czy po skończeniu obiektu da się całość powiększać lub zmniejszać ?
  14. Dzieki za rade, co do poprzedniego postu to nie textura a niebieski kolor ściany każdy element nawet ławka tak dziwnie robi __ przez lagi dziwnie mi wysyła wiadomości z góry przepraszan
  15. Dzieki za rade :)) co do wcześniejszego zdjęcia nie dawałem textury np na ścianę jest to tylko kolor i tak czy siak tak wychodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności