Jak zrobić wodę która jest przezroczysta a padające na nią światło słabnie z głębokością wody rzucając cień.
Czyli jeśli mamy brzeg to widać piasek a im głębiej tym trudniej jest dostrzec dno.
Wiem ze jest sposób edytowania w photoshopie lub nalozenia jeszcze innego obiektu z tekstura okna ale wlasnie chodzi mi o to zeby zrobic ten myk w samym 3ds maxie, bo np gdy próbuje nalozyc plane na istniejaca sciane to np pekniecia ktre chce nalozyc na deski bardzo sie wyrozniają okno i drzwi tez a ja chce zeby to było wtopione w te deski
Witam.
Byłbym wdzieczny gdyby ktos powiedział mi jak nalozyc teksture na teksture.
Przykladowo:
zrobilem boxa, nalozylem teksture desek drewnianych i teraz chce nalozyc teksture samego okna lub drzwi. Jak to zrobic?
Pozdrawiam
Przy modelowaniu pamietam ze byla taka bardzo pomocna opcja gdzie załuzmy: do srodka sciany przykladalem np sphere klikalem pewna 'opcje' i sphere znikalo a w scianie zostawal tylko otwor o rozmiarach tej wlasnie kuli! Nie moge sobie przypomniec i nie moge tego znalezc, jak to sie robilo czy ktos wie??
Pozdrawiam