Witam, zastanawiałem się jak napisać ten temat, tak by zostać dobrze zrozumianym, może po kolei od początku. Wybieram się na studium o kierunku grafiki komputerowej, po cichu liczę na to że po mimo tak krytycznych uwag co do poziomu naszych szkół o tym kierunku, jednak czegoś się nauczę, ale przede wszystkim zdobędę papierek.
Swoje prace ukierunkowuje głównie w kręgi GameArtu, tam mnie ciągnie, a i mnie się to jak najbardziej podoba. Tak więc czas leci, człek zaczyna szukać pracy, stałej pracy i trzeba podjąć w tym kierunku pewne kroki. Wysyłam e-mail ze swoim CV, listem motywacyjnym i portfolio, do firmy zajmującej się game developingiem czy też działu mającego ziarno związku z tą bądź temu podobną tematyką. Teraz moje pytania do osób orientujących się w temacie:
- Gdzie, u jakich firm szukać stałego zatrudnienia jako pierwszej pracy w tej kategorii?
- Czy w ogóle w tej 'branży' można liczyć na stałe zatrudnienie?
- Jak wygląda taka praca? Słyszałem że często odbywa się na dystans, z kontaktem e-mailowym, bądź telefonicznym.
Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek sugestie coś co pozwoli mi rzucić trochę inne światło na moją aktualną ciemnotę, będę bardzo, bardzo wdzięczny.
Dla lepszego zobrazowania swojej 'działalności' podaję link do świeżutko założonego, acz pomalu rozwijającego się portfolio.
http://tadziu.carbonmade.com/
Pozdrawiam!
@Edit.
Zmienił się link do porfolio.