Witam ! Chcę zrobić łuk do mojej pracy przy użyciu lofta ale kiedy to robie kształt nie jest taki jakbym chciał. dokładniej jako shape dałem kółko o małej średnicy ale po użyciu lofta robi się taki łuk jakbym to robił z ogromnego kółka. Jest tam jakaś opcja żeby zmniejszyć tą średnice koła.
EDIT: Dobra już wiem. Koło musi być pomniejszone w jakiejś edycji tak żeby była tak duża jak ma być mając w skalowaniu wszędzie 100
Nie no ! Są też Odgrzane kotlety tyle że LEPIEJ smakujące od poprzednich lub tak samo. Np. Crank i Crank 2 (Lub Adrenalina i Adrenalina 2 jak kto woli.).Crank 2 był raczej 2 razy lepszy.!
Szukałem i nie znalazłem więc pytam. Co zrobić żeby 3ds max używał 2 rdzenie bo jak renderuje w Mr to użycie procesora to idealne 50% .A w Blenderze np. Indigo to jest 100%.Pomóżcie Please !
Jestem byłym użytkownikiem blendera więc maxa łatwo jest mi się nauczyć ale pamiętam że w blenderze była opcja fill czy jakoś tak pod klawiszem F i wtedy np. z czterech vertexów koło siebie ( 2 u góry 2 na dole) robił się kwadrat czyli tworzyło face`a. Jak to zrobić w 3d studio max.